جشنواره و نمایشگاه غذای سالم از امروز شانزدهم تا نوزدهم مهر با هدف ارائه محصولات غذایی سالم در مرکز نمایشگاه های کانون واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزرای است.

علی زندی، مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم با بیان این که  این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآورده‌های غذاییسالم در جامعه، با همکاری، تشکل‌ها، واحدهای تولیدی و دست‌اندرکاران مرتبط در حوزه تولید و سلامت با شعار "غذای سالم برای همه" برگزار شده است گفت: این جشنواره در طول پنج سال گذشته مزایای فراوانی را به همراه داشته که از مهمترین آنها می‌توان به شناخت و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات غذایی، همچنین ترغیب و تشویق تولید‌کنندگان به تولید محصولات سالم برای رقابت در بازار اشاره کرد.

وی ادامه داد:این جشنواره با ماهیت ترویج، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی، هم‌اندیشی و تبادل دستاوردهای تولیدی برگزار می شود و تلاش می‌کند تا در ششمین سال برگزاری بتواند نقش تأثیرگذار خود را در حوزه سلامت و ایمنی غذا ایفا کند.

زندی در خصوص  برنامه‌های جانبی این نمایشگاه  عنوان کرد:در این جشنواره واحدهای تولید کننده‌ غذای سالم،  گردهمایی طلایه‌داران ایمنی و سلامت صنایع غذایی کشور با حضور شرکت‌های دارای نشان سیب سلامت، برگزاری جشنواره تغذیه و سلامت برگزار شده است.

وی همچنین خبر داد: امسال برای اولین بار کلیه شرکت کنندگان ملزم به ارائه شناسنامه سلامت محصول خود به مصرف کنندگان می باشند تا ضمن افزایش دقت مصرف کنندگان به کیفیت محصولات مصرفی، شاهد افزایش تولید محصولات با سلامت کامل در سطح جامعه نیز باشیم.

شایان ذکر است این جشنواره با حضور تولیدکنندگان محصولات سالم غذایی و با معرفی آخرین دستاوردها و تولیدات سالم، از امروز 16 تا 19 مهر  در  مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزرای است ./ح

.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار