رئیس سازمان لیگ گفت: امشب سهمیه قطعی لیگ قهرمانان آسیا در ایران مشخص می شود.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مهاجان، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای AFC و کارشناسان مالی AFC و رئیس دپارتمان بررسی مسابقات AFC امشب در تهران حضور می یابد تا از ورزشگاه های کشورمان بازدید کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر افزود: این بازرسان به شهرهای مختلف برای بازدید از ساخت و تجهیز ورزشگاه ها بازدید می کنند تا سهمیه امسال لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند.

تاج در خصوص اهداف حضور بازرسان AFC ادامه داد: این بازرسان به 2 منظور وارد کشور خواهند شد یکی برای صدور مجوز حرفه ای گری که اولین بار صورت پذیرفته است و دیگر اینکه تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ( سال بعد) و بررسی ورزشگاه های کشورمان براي صدور مجوز از اهداف این بازرسان خواهد بود.

رئیس سازمان لیگ به باشگاههای در دست بازدید اشاره کرد و اظهار داشت: باشگاه های تختی تهران، دستگردی تهران، خلیج فارس بندرعباس، سردار جنگل و عضدی رشت و حافظیه شهر شیراز از ورزشگا ه های مهم هستند که بازرسان AFC از آن بازدید خواهند کرد.

تاج در خصوص حل مشکلات و معضلات باشگاه ها تاکید کرد: مشکلات و معضلات باشگاه ها حل شده و سعی بر این است که امسال با اقتدار سهمیه باشگاه های ایران در جام را بالا ببریم و مجوز حرفه شدن در آن را بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: این بازرسان نیز در گذشته نیز از کشورمان بازدید کرده اند و امسال تلاش شده نقایص سالهای گذشته را رفع کنیم.

پايان متن/مح


برچسب ها: تاج ، فوتبال ، سازمان لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار