در پی قهرمانی واترپلوئیستها در کاپ آسیا؛

شب انگیز: جای برخی واتر پلوئیستها در تیم خالی بود/ فاصله فنی ما با جهان زیاد است

تیم ملی واترپلو کشورمان در رده سنی بزرگسالان در مسابقات کاپ آسیا توانست عنوان قهرمانی رابه دست آورد و سهمیه حضور در رقابتهای جهانی را به دست آورد.

حمید شب انگیز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عدم حضور تیم های چین، ژاپن، قزاقستان، ازبکستان و یا کره جنوبی در این دوره از مسابقات کاپ آسیا یکی از علامتهای سوال موجود در این مسابقات بود که چرا از حضور در رقابتها انصراف دادند.

مربی بین المللی واترپلو تصریح کرد: با توجه به آن که بازیها از طریق تلویزیون پخش نشد نمی توان در خصوص مسائل فنی و سطح کیفی بازیها به طور دقیق صحبت کرد.

وی تصریح کرد: تیم ایران به دلیل حضور مارالا و انجام برنامه های تمرینی و اردوهای آماده سازی خوب از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و توانست حریفان نتایج قابل قبولی را هم به دست آورد.ما میتوانیم به آینده این بازیکنان امیدوار باشیم. البته این امر منوط به ادامه تمرینات منسجم است.

شب انگيز اظهار داشت: شاهد بودیم از ترکیب حاضر در تمرینات آماده سازی برخی ملی پوشان و دعوت شدگان حذف شدند. به نظرم دلایل این خط خوردن برای مارالا قابل احترام است ولی وی باید بداند که برای تمام این بازیکنان سالهاست که از سوی فدراسیون و ورزش کشور سرمایه گذاری شده است و آنها باید برای سالیان سال در خدمت واترپلوی ملی باشند. البته من مخالف نظم و انضباط حاکم بر تیم نیستم ولی معتقدم باید از پتانسیل های موجود نهایت بهره برداری را داشت.

مربی بین المللی واترپلو افزود: قالب و استخوان بندی تیم ایران بسیار خوب و حرفه ای بود اما عدم حضور چند بازیکن بسیار پررنگ بود.

شب انگیز در مورد حضور تیم ایران در مسابقات جهانی سال آینده اظهار داشت: بالاخره واترپلو ایران برای قرار گرفتن در جمع برترین ها باید از یک مبدأیی کارش را شروع کند با نشستن و حرکت نکردن کاری نمی توان کرد.

وی گفت: ما نباید با استناد به این مسأله که قهرمان آسیا شده ایم به خود مغرور شدیم بلکه باید حرکت کرد تا به درجات عالی آسیا و جهان دست پیدا کنیم. ما هنوز با سطح فنی واترپلوی جهان فاصله زیادی داریم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار