تیم ملی والیبال ایران توانست در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا برای دومین بار در تاریخ والیبال کشورمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من این قهرمانی را به تمامی افراد خانواده بزرگ والیبال و تمام هموطنان تبریک می گویم. چون یک اتفاق بزرگ در والیبال کشور رخ داده است.

پاسور اسبق تیم ملی والیبال تصریح کرد: ملی پوشان کشورمان در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان آسیا دیدارهای مرحله نخست را خوب شروع نکردند و اما رفته رفته بازیهای بهتری را ارائه دادند و در مراحل ضربدری و فینال بهترین سطح کارشان را به نمایش گذاشتند. ملی پوشان در بازیهای ابتدایی حریفان را دست کم گرفته بودند.

وي در خصوص تفاوت قهرمانی آسیا در دبی و در تهران (دوره گذشته) اظهار داشت: تیم ما فراتر از قاره آسیاست، شاهد بودیم که تیمهای کره جنوبی، ژاپن با افت فنی چشمگیری مواجه بودند، حتی تیم ملی استرالیا هم فروغ همیشگی را نداشت. شش نفر از بازیکنان اصلی تیم ملی کره به دلیل مصدومیت در این دوره از مسابقات حضور نداشتند.

حسيني تصریح کرد: با توجه به رشد قابل توجهی که والیبال ایران در قاره آسیا داشته است ما دیگر نباید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم، بلکه باید تمرکزمان را روی کسب عنوان در مسابقات گرند پریکس، بین قاره ای بگذاریم. والیبال ایران آنقدر رشد کرده که مردم باید توقع درخشش ملی پوشان در سطوح جهانی را داشته باشند و از ولاسکو انتظار کسب سکو در مسابقات جهانی را داشته باشند.

پايان متن/مح
برچسب ها: ولاسکو ، والیبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار