معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از تشدید طرح برخورد با سرویس مدارس بدون برچسب مجاز در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اعلام این مطلب افزود: با برنامه ریزی و تمهیداتی که از ماههای قبل انجام شده درصددهستیم تا بهترین خدمات را به مردم در زمینه سرویس مدارس ارائه کنیم.
 
وی گفت: موضوع آموزش رانندگان سرویس مدارس در خصوص ایمنی کودکان در ماههای گذشته آغاز شده است و رانندگان آموزش های لازم را دیده اند.
 
معاون شهردار منطقه 7 درباره ساماندهی سرویس مدارس گفت: در حال حاضر 50 دستگاه ون و تاکسی سرویس مدارس در منطقه موجود است که زیر نظر اداره تاکسیرانی به حمل و نقل دانش آموزان مشغول هستند و با آموزشهایی که دیده اند بهترین سرویس دهی را به شهروندان منطقه می دهند.
 
وی تصریح کرد: حتماً باید رانندگان سرویس مدارس ظرفیت مجاز را رعایت کنند و بیش از ظرفیت مجاز سوار نکنند و کودکان زیر 12 سال نیز باید در صندلی عقب بنشینند و همچنین رانندگان باید کودکان را در محل های مناسب پیاده یا سوار کنند.
 
اخباری با اشاره به اینکه خودروهایی که بدون نصب برچسب ویژه، دانش آموزان را جابه جا کنند تخلف کرده اند، تاکید کرد: آموزشهای لازم به رانندگان در زمینه رعایت اخلاق و شئونات حرفه ای داده شده است.
 
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 ، تا پایان ماه کارشناسی های لازم در زمینه نرخ کرایه تاکسی ها انجام و نرخهای نهایی به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام می شود.
برچسب ها: طرح ، برخورد ، سرویس ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار