مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دانشجويان دانشگاه آزاد ميزگرد "بررسي سفر هيئت ايراني به نيويورک" را برگزار مي‌کنند ، اهتمام به پيشگيري از وقوع جرم ، سه وزير باقيمانده را بعد از تعطيلات مجلس معرفي مي‌كنيم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افشاي رانت کلان واردات خودرو / احراز تخلف 4 دستگاه دولتي و اسامي متهمان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/15/1609679_460.jpg

 عضو کميسيون اصل 90 با اعلام ارسال گزارش تخلفات کلان واردات خودرو به قوه قضائيه گفت: در اين گزارش، صحت وجود رانت و اختلاس قیمت فاحش در بازار آزاد نسبت به قیمت مصوب فروش به نفع دلالان و واردکنندگان و تضییع حقوق بیت‌المال و حقوق مصرف‌کنندگان در بازار خودروهای وارداتی به اتفاق، مورد تائید قرار گرفت.

شکار لحظه‌ها از وکلاي بهارستان‌نشين
گزارش زير حاوي تصاويري است از لحظه‌هاي جالب و ديدني نمايندگان مجلس شوراي اسلامي که شايد کمتر به چشم مخاطبان خورده باشد. اميدواريم مزاح مختصر ما با نمايندگان محترم، باعث رنجش خاطر اين عزيزان نشود.

سه وزير باقيمانده را بعد از تعطيلات مجلس معرفي مي‌كنيم
 معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: بعد از تعطيلات مجلس، سه وزير باقيمانده را براي بررسي صلاحيت و راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي معرفي خواهيم كرد.

ابراز اميدواري نسبت به اتحاد دنیای اسلام در برابر سیاست‌های مداخله‌جویانه قدرت‌های جهانی

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از حقوق مسلمانان بویژه مردم مظلوم فلسطین را از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران دانست و نسبت به اتحاد دنیای اسلام در برابر سیاست‌های مداخله‌جویانه قدرت‌های جهانی ابراز امیدواری کرد.

اجراي احكام در زندان‌ها فرصتي براي اصلاح و تربيت مجرمين است
 مديركل زندان‌هاي استان قزوين گفت: اجراي احكام در زندان‌ها نقش مؤثري در احياي حقوق شهروندي مددجويان داشته و فرصتي براي اصلاح و تربيت آنهاست.

توصيه رهبر معظم انقلاب به زوجهاي جوان + تصوير دستخط آيت‌الله خامنه‌اي

 پايگاه اطلاع‌رساني khamenei.ir تصوير دستخط رهبر معظم انقلاب در توصيه به زوجهاي جوان و تبريک به‌مناسبت ازدواج آنان را منتشر کرد.

تأمین امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع کشور است

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

دانشجويان دانشگاه آزاد ميزگرد "بررسي سفر هيئت ايراني به نيويورک" را برگزار مي‌کنند

قائم‌مقام جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي از برگزاري ميزگردي با هدف "بررسي عملکرد هيئت ايراني در سفر به نيويورک" از سوي دانشجويان دانشگاه آزاد در آينده نزديک خبرداد.

فقدان اقتدار مانعي براي نقش‌آفريني احزاب در عرصه ديپلماسي

 عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: تلاش‌های دولت در بازگرداندن اقتدار به احزاب می‌تواند نقش بسزایی را نقش‌آفريني آنها در عرصه دیپلماسی عمومی داشته باشد.

اهتمام به پيشگيري از وقوع جرم
 رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر اهتمام به پيشگيري از وقوع جرم و لزوم مشاركت همه دستگاه‌ها در اين زمينه تاكيد كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار