نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: از شمشیربازان فلوریستمان انتظار بیشتری داشتم اما انتظاراتمان را برآورده نکردند.

انوش جهانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انتظار می رفت فلوریست ها با تمرکز و هوش بیشتری ظاهر می شدند اما با توجه به عملکردشان این ملی پوشان انتظاراتمان را بر آورده نکردند.

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: از مجموع 27 کشور شرکت کننده در این مسابقات بازیکنان ما توانستند در رتبه دوم این مسابقات قرار بگیرند و در بین کشورهای صاحب نام آسیایی مثل چین، کره، ویتنام و کویت درخشیدند .

جهانی تصریح کرد: از عملکرد سابریست ها بسیار راضی بودیم چرا که توانستند هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی مدال آوری کنند که عملکرد سابریست ها قابل ستودن است.

نایب رئیس فدراسیون تأکید کرد: سطح داوری داوران خوب بود و اشکالی از نظر دواری ندیدیم.

وی اذعان داشت: مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا نیز حدود 2 ماه آینده به میزبانی اردن برگزار می شود. سعی داریم بازیکنان با سطح آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت کنند.

جهانی خاطر نشان کرد: لیگ قهرمانی شمشیربازان کشورمان اواخر آبان و به احتمال زیاد در آذر ماه تشکیل می شود با توجه به مشکل بودجه منتظر جذب اسپانسر هستیم تا با توجه به آمادگی استانها نسبت به شرکت در لیگ شمشیر بازی بتوانیم لیگ خوبی داشته باشیم و تمام استان های علاقمند به شرکت در این مسابقات بتوانند حضور پیدا کنند.

پايان متن/مح

برچسب ها: جهانی ، فلوریست ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار