کارگاه های متمرکز تئاتر مکتب تهران در تابستان 92 با مشارکت خانه هنرمندان ایران در تالارهای استاد انتظامی و امیرخانی از 28 تیرماه آغاز و 5 مهرماه به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیش از شروع اجراها ابتدا سمیرا سپهرنیا دبیر این همایش و سپس جلال تهرانی، در  جلسه معارفه و هماهنگی درباره قوانین و نکات اصلی قابل توجه در اجراها و همچنین نحوه داوری ها از سوی شرکت کنندگان، توضیحاتی ارائه دادند.

اجراهای اختتامیه شامل دو بخش کلی اجراهای صحنه و نمایشنامه خوانی بود که 7 مهرماه از ساعت 14 آغاز و تا ساعت 20 جمعه، 12 مهرماه، ادامه پیدا کرد. طی این مدت 26 اجرای صحنه ای و 6 نمایشنامه خوانی در بخش مسابقه و همچنین 5 اجرای صحنه و 2 نمایشنامه خوانی در بخش مهمان، از سوی هنرجویان و اعضای مکتب تهران در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه رفت.

هنرمندان و اساتیدی همچون جلال تهرانی، حمیدرضا اردلان، حبیب دانش، مجید آقاکریمی و بهزاد عبدی نیز در طی این مدت از اجراها دیدن کردند. همچنین جمعه، 12 مهرماه، نیز پوسترهای هنرجویان بخش گرافیک، که به منظور اجراهای صحنه ای طراحی شده بود، در گالری بهار خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شد.

با پایان یافتن این جشنواره هنرجویان، همراهان و اساتید مکتب تهران می توانند در روزهای آینده با مراجعه به سایت مکتب تهران اقدام به رای دادن به گزینه های موردنظر خود در بخش های مختلف کرده تا در نهایت طی مراسمی، ضمن برگزاری اختتامیه همایش، از برگزیدگان همایش  امسال نیز تقدیر به عمل آید.

برنامه اجراهای اختتامیه همایش مکتب تهران در فایل pdf ضمیمه شده، آمده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار