سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: نباید نگاه بچه گانه به تیم ملی امید داشته باشیم.

علی منصوریان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه 17 مهر ساعت 17 به عمان خواهیم رفت و تا سه شنبه تمرین خواهیم کرد. روز پنجشنبه نیز با عمان دیدار می کنیم و دوشنبه 22 مهر نیز به ایران باز می گردیم تا بازیکنان دراختیار تیم هایشان باشند از مربیان لیگی نیز تشکر می کنم که همکاری خوبی را با کادر فنی تیم ملی زیر 22 سال داشتند. بازیکنان تیم ملی زیر 22 درک خوبی نسبت به یکدیگر و کادر فنی دارند و تمرینات به بهترین شکل در اردو برگزار می شود.
منصوریان در مورد نگاه ویژه به تیم ملی فوتبال زیر 22 سال تصریح کرد: توقعی از مسئولان دارم که نگاه ویژه ای به تیم ملی فوتبال امید داشته باشند. تمرینات تیم ملی امید با بزرگسالان همزمانی دارد و تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی شرکت می کند نباید روی تیم ملی زیر 22 سال تأثیر منفی بگذارد که نگاه به این تیم بچه گانه باشد.

وی ادامه داد: چون تیم ملی امید باید 4 سال آینده در رقابت های مقدماتی جام جهاني 2018 شرکت کند در ضمن این تیم کشش این کار را دارد که تا سال 2022 نفرات اصلی تیم ملی را تشکيل دهد.
منصوریان تأکید کرد: اگر 38 سال در فوتبال امید ها و المپیک نتیجه نگرفتیم به خاطر این بود که می گفتیم یک تیم  امید داریم. در حال حاضر نیز یک ماه فرصت را به خاطر بی پولی فدراسیون از دست داده ایم طبیعتاً وقتی اردوی تیم ملی بزرگسالان کنسل می شود اردوی تیم ملی امید هم برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: دید فدراسیون باید اين طوری به این رده سني نگاه کند که اين تيم مرز بین تیم ملی امید و بزرگسالان است و بازیکنان بین این 2 تیم رد و بدل می شوند و تیم ملی فوتبال ایران از این رو ساخته می شود. نگاه ویژه به این دلیل باید روی این تیم باشد که نائب رئیس کنفدراسیون آسیا وقتی قرعۀ تیم ها را بر می دارد تأکید می کند که این تیم ها دومین رده تیم های ملی فوتبال پس از جام ملتها در آسیاست. تیم های ملی ژاپن، کره جنوبی، استرالیا ترکيب تیم های ملی بزرگسالان خودشان را از تیم امیدشان درست می کنند از فدراسیون می خواهم نگاه ویژه ای به تيم اميد داشته باشند.
 
منصوریان درباره اعلام لیست تیم ملی امید گفت: همیشه کادر فنی تیم ملی امید 15 دقیقه بعد از تیم ملی بزرگسالان لیست خود را اعلام می کند. لیست ما اصلاً بحث سنی ندارد چون نفراتی هم چون آزمون و جهانبخش با 19 سال و دو ماه در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند. سری قبل نیز صادقیان، مسلمان و عالیشاه در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند. تیم ملی امید و بزرگسالان تعامل خوبی با هم دارند. بازی دوستانه ای را با عمان خواهیم داشت ولی حاضرم 5 ستاره دیگر خود را به اردوی تیم ملی بزرگسالان بفرستم چون وقتی بازیکنی از اردوی تیم ملی بزرگسالان باز می گردد با شخصیت بازی بزرگسالان در تمرین حاضر می شود. در بازی های بزرگ این بازیکنان در لحظه های حساسی بازی را مدیریت می کنند.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص مشکلات مالی فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم اسپانسر و حامی فدراسیون فوتبال، تیم ملی امید را حمایت کند چون این ستاره ها 4 سال دیگر در فوتبال ایران می درخشند.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار