طرح مهر قلم علاوه بر مشارکت مدارس، هزینه ها و تلاشهایی را برای شهرداریها در بر دارد، طرح مهر قلم که از سوی معاونتهای منطقه یک هنوز نیز ادامه دارد و برای آماده سازی مدارس در زمینه ایمنی صورت می گیرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد شیری معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود: با بررسی اولیه درخواستهای مدارس در زمینه ایمن سازی محیط پیرامونی و معابر منتهی به مدارس 134 مورد شناسایی و عملیات عمرانی در این موقعیتها در سطح نواحی 10 گانه منطقه از 23 شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته دوم مهر ماه ادامه دارد.

شیری خاطر نشان کرد: بهسازی معابر اصلی دسترسی به در ورودی مدارس حداقل 50 متر و حداکثر 75 متر از هر طرف، لکه گیری آسفالت به مساحت 25 متر مربع برای هر لکه، 5 متر مربع پیاده رو سازی با استفاده از مصالح همسان در حاشیه مدارس، اصلاح جداول به طول 10 متر و رفع معارض پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها دستور العمل اجرایی عملیات عمرانی است.

همسطح سازی دریچه و ترمیم جداول و پیاده روها،‌نهر سازی و جدول گذاری، درزگیری و ساماندهی معابر اصلی دسترسی به درب ورودی مدارس از مهمترین اقدامات عمرانی شهرداری منطقه یک در طرح استقبال از مهر 92 است.
در اجرای طرح مهر قلم باید به شهرداری منطقه یک خدا قوت گفت و امید است در اجرای این طرح با اهتمام هر چه بیشتر موفق عمل نماید.
برچسب ها: همسطح ، معابر ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار