دبیر لیگ فدراسیون کاراته گفت: حضور ملی پوشان را در تیم ها محدود کرده ایم تا سایر تیم ها هم از حضور بانوان ملی پو ش در تیم شان بهره مند شوند.


 محمد علی زماني دبیر سازمان لیگ کاراته بانوان در خصوص اعتراض به تجمع ملی پوشان کاراته بانوان در یک تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  در آیین نامه تعداد بکار گیری ملی پوشان در  تیم ها 6 نفر در کومیته و 3 نفر در کاتا اعلام شده،  و نیز هر تیم در هر مسابقه از تعداد محدودی ملی پوش می تواند استفاده کند.

 در حال حاضر  کومیته تیمی 7 نفره است که در آیین نامه جدید استفاده از بانوان  ملی پوش کمتر شده .

در عین حال تیم ها هم باید خودشان در جذب ملی پوشان حرکتی بکنند،  این حرکات شامل،  پرداخت ها،  هزینه ها، قرارداد ها، و....... می باشد.

تیم ها در جذب ملی پوشان  باید ابتکار به خرج دهند به طور مثال دانشگاه آزاد علاوه بر پرداخت ها و قرار دادها،  شرایط کنکور و قبولی در رشته خاص و ... را مد نظر  قرار داده خب این یک ابتکار است و تیم های دیگر  نیز می توانند به نوعی  دیگر از این ابتکارات برای جذب تیم ملی استفاده کنند

زمانی ادامه داد:  امسال تعداد بکار گیری بانوان ملی پوش در تیم ها را کمتر کرده ایم تا سایر تیم ها حاضر در سوپر لیگ هم بتوانند از این نیروها  بهره مند شوند.

 وی در ادامه این گفتگو خاطر نشان کرد:  یکبار در حوزه آقایان  جذب ملی پوشان را در تیم ها محدود کردیم ولی متاسفانه برخی از ملی پوشان   جذب هیچ تیمی نشدند فقط به این دلیل و مسئولان تیم ها فکر می کردند  هزینه قرار داد آنها بالا باشد و آن بازیکنان بدون تیم ماندند.

 بر سر دو راهی  مانده ایم،  اگر محدود تر کنیم، اگر برخی از  ملی پوشان جذب هیچ تیمی نشوند چه باید بکنیم،  زیرا لیگ برای ملی پوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا ‌آمادگی بدنی آنها را ثابت نگه دارند  و به رکورد نروند.

 در تلاش  هستیم که یک تصمیم منطقی بگیریم که یک کاربرد مفید  داشته باشد و هم تیم ها از ملی پوشان بهره ببرند و  هم هیچ ملی پوش بدون تیم نماند.

 وی اضافه کرد:  اسامی ملی پوشان  سال گذشته را می نویسیم و اعلام می کنیم که بر اساس این اسامی تیم ها می توانند با این ملی پوشان قرار داد بسته و از حضور آنها باری تیم خود بهره ببرند.

 باید گفت هر تیمی هزینه های خاص خودش را دارد دو نوع هزینه در لیگ مصور است هزینه اولیه شامل ورودیه لیگ،  اسکان ورزشکاران، خواب، لوازم بچه ها و هزینه دوم ، شامل حق الزحمه  ورزشکار که رقمش کاملا متفاوت است و بسته به نوع بهره گیری ورزشکار در تیم است.

 دبیر برگزاری لیگ فدراسیون کاراته خاطر نشان کرد:  در لیگ  آینده سازان و جوانه برای اینکه به تیم های شرکت کننده  فشار مالی وارد نشود و زمینه  ای برای  حضور با انگیزه تیم ها در این لیگ ها فراهم شود از تیم های شرکت کننده ورودیه نگرفتیم تا هزینه ورودیه را صرف تیم شان کنند و نیز مسابقات را هم در زمان های کمتر و به صورت فشرده برگزاری کنیم تا هزینه ا به طرز چشمگیری کاهش یابد./آق

برچسب ها: دبیر ، لیگ ، فدراسیون ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار