عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: با توجه به ميزان اعتبارات عمراني در بودجه سالانه کشور که نهايتاً سالي 150 هزار ميليارد تومان خواهد بود، پروژ‌ه‌هاي عمراني کشور ظرف 30 سال آينده جمع خواهد شد.

"کمال‌الدين پيرمؤذن" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت جديد وارث 400 هزار ميليارد تومان پروژه‌هاي عمراني ناتمام دولت‌هاي نهم و دهم است، گفت: با توجه به ميزان اعتبارات عمراني در بودجه سالانه کشور که نهايتاً سالي 150 هزار ميليارد تومان خواهد بود، پروژ‌ه‌هاي عمراني کشور ظرف 30 سال آينده جمع خواهد شد.

وي در ادامه افزود: با توجه به محدوديت درآمدي دولت، لازم است دولت و مجلس محلي جهت تامين منابع مالي اجراي پروژه‌هاي عمراني تعيين کنند که به اعتقاد بنده بهترين گزينه براي تامين اعتبار تکميل و اجراي پروژه‌هاي عمراني ورود بخش خصوصي به اين بحث است.
 
اين عضو کميسيون صنايع و معادن با بيان اينکه در حال‌حاضر مجلس و دولت عاجز از اجرا، اتمام و تکميل پروژه‌هاي عمراني هستند، تصريح کرد: علت اين اتفاق، کثرت پروژه‌هايي است که دولت قبل بدون هيچ‌گونه برنامه‌ريزي آنها را کليد زده است.

پيرمؤذن ادامه داد: علاوه بر اين معضل، ما تا به حال نتوانستيم کمکي به واحدهاي توليدي به منظور ايجاد فرصت‌هاي شغلي داشته باشيم که لازم است با تعامل با دنيا، استفاده از ديپلماسي اقتصادي ناشي از فعال کردن ديپلماسي سياسي و جذب سرمايه گذاري‌ها و بي‌تاثير کردن اثر تحريم‌ها بتوانيم ثروت و درآمد کشور را افزايش و فرصت‌هاي شغلي را با تعريف خط اعتباري جديد به بنگاه‌هاي توليدي فراهم آوريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار