کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مقام نخست هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در ضیافت شام سفیر ایران در امارات شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر کره جنوبی را شکست دادند تا جام قهرمانی را از آن خود کنند.

پس از پایان مراسم اهدای جام و مدال های سه تیم برتر این دوره از رقابت ها، محمدرضا فیاضی سفیر ایران در امارات بازیکنان، اعضای کادر فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون والیبال ایران را برای صرف شام به یکی از رستوران های ایرانی دبی دعوت کرد.

در حاشیه این مراسم بازار عکس یادگاری با بازیکنان تیم ملی داغ بود و ایرانی های شادمان از قهرمانی در آسیا برای عکس و امضای ملی پوشان صف کشیده بودند.
 
**سفیر ایران در امارات: ایرانی های ساکن امارات برای خلق حماسه دست به دست هم دادند

سفیر ایران در امارات گفت: در طول مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، ایرانیان ساکن امارات برای خلق یک حماسه فرهنگی ورزشی دست به دست هم دادند.

محمدرضا فیاضی پس از کسب مقام نخست تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قطار پیروزی های ورزشکاران ایرانی به خصوص ورزش والیبال در این مسابقات بازهم به سر منزل مقصود رسید و به مقام قهرمانی آسیا رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان ساکن امارات با شادی و شعف وصف ناشدنی در طول این مسابقات از تیم ملی کشورمان حمایت کردند. در کنار مردم، همکاران ما در سفارت و رایزنی فرهنگی هم تلاش زیادی کردند و باشگاه ایرانیان و مدارس ایرانی امارات هماهنگی های زیادی برای حضور ایرانی ها در سالن مسابقات انجام دادند. همه ایرانی ها دست به دست هم دادند تا یک حماسه فرهنگی ورزشی ایجاد کنند تا این شیرینی شیرین تر از تمام پیروزی های چند ماه اخیر شود.

سفیر ایران در امارات درباره حضور تماشاگران ایرانی در سالن حمدان گفت: مسئولین ورزش امارات می گفتند تا کنون سالن حمدان چنین تعداد تماشاگری به خود ندیده بود و معتقد بودند این تماشاگران سرمایه بی بدیلی برای ورزش ایران هستند. ایرانی ها مانند یک خانواده به هم کمک کردند تا از تیم ملی حمایت کنند و با وجود اینکه ورزشگاه دور از شهر بود بازهم خود را با تمام سختی ها برای تشویق تیم ملی به سالن مسابقات می رساندند.

وی اظهار داشت: با این قهرمانی به هر ایرانی مراجعه کنید لبخند بر لب دارد و همه از درخشش ملی پوشان شاد هستند.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: والیبال ، سفیر ، ایران ، دبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار