استاندارتهران گفت: استانداری به تنهایی نمی تواند برای کاهش آلودگی هوا کاری از پیش ببرد بلکه سازمان ها و نهاد های گوناگون باید وارد عمل شوند.

سید حسین هاشمی، استاندار تهران  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره  آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی هوا  یک موضوع حاکميتی است  و تنها  اقدامات استانداری برای کاهش آلودگی هوا مثمر ثمر نیست  بلکه  سازمان ها و نهاد های گوناگون از جمله دولت ، وزارت کشور،  استانداری ، شهرداری ها و سازمان حفاظت محيط زیست  باید وارد شوند تا  کار جمعی در سطح کلان انجام شود.
 به گفته هاشمی در کشور هاي بزرگ اين هماهنگی با دستگاه های زیربط  انجام شده و آنها  موفق شده اند تا آلودگي هوا را کاهش دهند ،  به عنوان مثال: همان طور که قبل تر ذکر  شد تا  چندی پیش شهر مکزیکوسیتی  با جمعیتی  نزدیک به  10 میلیون  نفر یکی از آلوده ترین شهر دنیا  محسوب می شد اما هم اکنون به عنوان  یکی ازشهرها پاک  دنیا محسوب می شود.
استاندار تهران با بیان اینکه  فقط تکرار صحبت ها می تواند مسئولان  را به فکر بیاندازد تا کمی نهاد ها با هم هماهنگ تر باشند، تاکید کرد: اگر ما هم اراده کنیم بالطبع استان تهران به یکی از  پاکترین شهرهای دنیا تبدیل می شود./

برچسب ها: مبارزه ، آلودگی ، هوا ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار