با افتتاح شعبه جديد بيمه پارسيان در شهرستان خوي (استان آذربايجان شرقي) برگ زريني ديگر در راستاي تحقق مشتري مداري و خدمت رساني به هموطنان عزيز رقم خورد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل بيمه پارسيان، پس از افتتاح 5 شعبه بيمه اي همزمان با عيد سعيد فطر در سال جاري در شهرهاي ايلام، ياسوج، مراغه، گنبد و منطقه پونك تهران، همچنين افتتاح چهار شعبه بيمه اي همزمان در شهرهاي كازرون، سيرجان، قائم شهر و رفسنجان در شهريور ماه 92، اين بار بيمه پارسيان شعبه جديد خود را در تاريخ 13 مهر سال جاري در شهرستان خوي راه اندازي نمود.

در ادامه اين گزارش آمده است، اين دهمين شعبه بيمه پارسيان است كه از ابتداي سال 92 در جهت خدمت رساني به مردم عزيز كشورمان افتتاح شده است. سرعت افتتاح شعبه هاي جديد بيمه پارسيان در سال جاري افزايش يافته و اين شركت كه يكي از خوشنام ترين شركتهاي بيمه اي در صنعت بيمه كشور بشمار مي رود در راستاي مشتري مداري و خدمت رساني هر چه بيشتر به بيمه گذاران خود علاوه بر كليه مراكز استاني كشور اقدام به افتتاح مجتمع بيمه اي و شعبه در شهرستانها نيز نموده است تا بيمه گذاران محترم هر چه  راحت تر و با سرعت بيشتري از  خدمات اين شركت بهره مند گردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیمه ، پارسیان ، مشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار