"جک لو" وزير خزانه داري آمريکا به متزلزل کردن تحريم ها عليه ايران متهم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن تايمز- سناتور جمهوريخواه "ادوارد آر رويس" رئيس کميته امور خارجي سناي آمريکا، اعلام کرده است که به تعليق درآمدن فعاليت تمامي کارکنان  وزارت خزانه داري  در بخش هاي مختلف حتي در بخش نظارت و رسيدگي به روند اعمال تحريم ها عليه ايران باعث تضعيف تحريم ها عليه ايران و همچنين به خطر افتادن امنيت ملي آمريکا خواهد شد.

"ادوارد رويس" از وزير خزانه داري آمريکا خواست تا هرچه سريعتر فعاليت بخشهاي مختلف در خزانه داري را از سرگيرد.

سناتور جمهوريخواه آمريکا  از جک لو خواست تا فعاليت بخش مرکز اطلاعات مالي و تروريسم در وزارت خزانه داري آمريکا که وظيفه اش بررسي و نظارت دقيق روي اعمال تحريم ها عليه سوريه ، کره شمالي و ايران است، از سر گرفته شود.

رويس با ارسال نامه اي به وزير خزانه داري آمريکا با ابراز شکايت و گله مندي شديد از توقف فعاليت ها در وزارت خزانه داري آمريکا از وي خواست تا قبل از آنکه روند اعمال تحريم ها عليه ايران بيشتر از اين متزلزل و تضعيف شود فعاليت ها از سر گرفته شود.

رويس در اين نامه  يادآوري کرده است که در بيست و هفتم سپتامبر گذشته وزير خزانه داري جامعه آمريکا را مطمئن کرد که دفتر نظارت بر تحريم ها حتي در صورت تعطيلي موقت دواير مختلف دولتي ، به فعاليت خود ادامه مي دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار