حمید شجاع گفت: زمانی که سلیمانی رئیس کمیته داوران بود از تیم های اصفهانی پول دریافت می کرد و به نفع تیم های اصفهانی سوت می زد.

حمید شجاع مربی تیم ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که رحیمی رئیس فدراسیون هندبال بود و تیم های اصفهانی از تیم های داوری نفع می بردند چرا مربی تیم نیک اندیش اصفهان اعتراض نمی کرد؟! چون خود اصفهانی ها با پول دادن به کمیته داوران سپاهان را 13 قهرمان لیگ کردند احساس می کنند ما نیز یک میلیون را به عنوان رشوه داده ایم در حالی که اگر این پول رشوه بود ما علناً همه جا اعلام نمی کردیم. ثامن الحجج به تمامی بازیکنان ملی پوش نیز یک میلیون هدیه داده است، چرا آقایانی که ادعا دارند ما به داوران رشوه می دهیم زمانی که از ما کمک می گرفتند این حرف ها را نمی زند، ما به تمام تیم هایی که در حال حاضر مخالف ما صحبت می کنند به نوعی کمک مالی کرده ایم شخصی از ثامن الحجج آمده به تمامی هندبالی ها کمک مالی می کند و سطح هندبال ایران را ارتقا بخشیده است.

ثامن الحجج توانسته امسال بازیکنان تیم ملی که قرار بود در لیگ های عربی بازی کنند را در ایران نگه دارد به جای اینکه از زحمات موسسه ثامن الحجج قدردانی کنند به ما تهمت رشوه دادن نیز می زنند!

وی در ادامه افزود: خوشبختانه داوری که بازی بین تیم ما و نیک اندیش اصفهان را قضاوت کردند در سمینار داوری نبودند کسانی که به ما تهمت زدند اگر می توانند و مدرکی دارند اثبات کنند ما هم از طریق قانونی اقدام خواهیم کرد و به ر احتی از این مسئله نمی گذریم.

عده ای از کسانی که در گذشته در هندبال ایران مدیریت می کردند در حال حاضر جایگاهی در فدراسیون ندارند می خواهند به مسئولان فدراسیون که در راس کار هستند ضربه بزنند این مسائل مهندسی شده است و از قبل طراحی کرده اند و بهانه در دست گرفته اند تا باخت خود را بر سر داوران بیندازند.

شجاع در ادامه تصریح کرد: در بازی هفته گذشته جوی که در اصفهان درست کرده بودند از همان ابتدای بازی متشنج بود وقتی آقای مرتجعی بازیکنان خود را به نشان اعتراض به خارج از زمین کشید جو سالن را بدتر کردند و بعد تماشاچیان به داخل زمین حمله کردند، اگر در آن حین یکی از تماشاگرنماها به بازیکنان ما آسیب می رساند تکلیف چه بود؟ چه کسی جوابگوی حادثه ها می شد؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پیگیر تمامی مسائل هستیم و از حق خودمان نمی گذریم شهداد مرتجعی در صورت عدم اثبات حرف هایش باید پاسخگوی تهمت هایی که به ما زده است باشد.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
علیرضا جان اون اشتباهه ما سپاهانیم و تا ابد قهرمان
هرچند این خبر درباره هندبال بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اینو نگند چی بگند
*ما اصفهانیمو حالا حالا قهرمانیم*
Iran (Islamic Republic of)
هستي
۱۳:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
بابا اول خبر رو بخونيد بعد نظر بديد.
اين خبر درمورد هندباله هااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ایول
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
یعنی ایقد اصفهانیا قدرت دارن که بتونن سیزده سال قهرمانیو برا خودشون بخرنو کسی نفهمه و خم به ابرو نیاره.وای به ورزش ایران
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هیچ گاه داوری با رشوه ازاصفهان قهرمانی نساخته جنابان متاسفم برای فوتبالیستهاوفوتبال دوستانی که مافیای ثروتمندرااسطوره میدانند.دایی وغیرو به جای حواشی سعی درحرف زدن درزمین نمایید.ودرودبراصفهان که بدون حواشی قهرمانه شماها هم سعی درساختن حاشیه کنیدیعنی اتلاف وقت خودتون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
درود بر اصفهانی های زرنگ-گربه دستش به گوشت نمیرسید می گفت گوشت بو میده
Iran (Islamic Republic of)
احمدزاذه كرماني
۰۷:۵۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
زورتان به تيم اصفهاني نميرسه حالا فحش ميديد بعدش براي پشيباني سردار را به كمك ميگيريد دوباره زورتان نميرسه حالا تهمت هم ميزيند برويد كشگتان را بسابيد ودايي ديگر روضه خواني را بگذار كنار وبرو سر قبر كسي گريه كن كن مردهاي توش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دوتا پنالتی اس اس رو که خوردن چی؟؟؟ یک امتیازی که کم کردن از اس اس چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
کیه که با تیم های اصفهانی چه فوتبال و چه سایر رشته ها برخورد کنه .
مگر تیم فوتبال سپاهان چطوری قهرمان می شه این رو ما یک سال که پیام می دیم و کجاست گوش شنوا . یونتوس به خاطر تبانی و... جریمه شد و به دسته های پایین تر سقوط کرد آیا این قانون در کشور اسلامی ما رعایت می شه ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
علناً داوری ها به نفع این تیم داره پیش میره و متأسفانه چشم بینایی هم نیست نمونه بارزش بازی استقلال و همچنین بازی پرسپولیس با این تیم که دیگه خیلی تابلو بود
Iran (Islamic Republic of)
داور
۲۳:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
درود مرد شجاع
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
ما آبرو داریم اما قانون نداریم
آخرین اخبار