کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر وجود 23 پارک و تفرجگاه جنگلی را در حوزه منابع طبیعی از مزایای گردشگری این منطقه برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، عبدالناصر کاظمی در نشست کارشناسان حوزه منابع طبیعی غرب استان افزود : ادارات ستادی و اجرایی حوزه منابع طبیعی غرب مازندران آماده گسترش همکاری با نهادهای مربوط از جمله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین شهرداری‌ها برای توسعه بیشتر گردشگری در این منطقه هستند.

کاظمی ثابت تاکید کرد: منابع طبیعی غرب مازندران آمادگی دارد با تهیه بروشور و پوسترهای مناسب در معرفی جنگل‌های دیدنی و چشمه‌سارهای زیبای داخل جنگل، گروه‌های گردشگری داخلی و خارجی را راهنمایی و آنان را با جاذبه‌های ناشناخته جنگل‌های هیرکانی آشنا کند.

کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: یکی از موارد مهم در صنعت گردشگری، موضوع گردشگری روستایی است که نزدیک به 20 درصد جهانگردی دنیا را شامل می‌شود و زمینه بسیاری مناسبی برای گسترش این نوع گردشگری در شمال کشور وجود دارد.

در شش ماه نخست امسال در حدود 40 میلیون گردشگر وارد استان مازندران شدند که در حدود 17 میلیون نفر آن مربوط به شهرستان رامسر بود.

حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر از رُویان تا رامسر را پوشش می‌دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.