همایش بیماری های کودکان از 18 تا 22 مهر در مرکز طبی کودکان برگزار می شود که از جمله برنامه های این همایش اجرای برنامه های مختص کودکان توسط خود آنها است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر رضایی دبیر بیست و پنجمین همایش بیماری های کودکان در نشست خبری همایش که در مرکز طبی کودکان برگزار شده گفت: همایش بیماری های کودکان از 18 تا 22 مهر ماه در مرکز طبی کودکان برگزار می شود. 

این همایش با یک ربع قرن سابقه دارای بخش های مختلف شامل همایش های کودکان، همایش پرستاری کودکان، ایونولوژی بالینی، پژوهشگران جوان و پیشگیری از کودک آزاری می باشد. 

برنامه های جنبی این همایش شامل موضوعات مختلف است از جمله برنامه های خاص کودکان که توسط خود کودکان نیز اجرا می شود. 

لازم به ذکر است :برخی از همایش ها به صورت تخصصی و مختص پزشکان می باشد که همزمان در سالن های مختلف ارائه می گردد ارائه مطالب تحقیقاتی به صورت سخنرانی های کوتاه و همایش پژوهشگران از جمله این برنامه ها است. این همایش پذیرای مهمانان از آمریکا کانادا فرانسه هلند آذربایجان  در روز یک شنبه می باشد. 

وی در ادامه افزود: این همایش شامل 9 پنل 6 کارگاه آموزشی 86 پوستر و 53 مقاله می باشد. 
از برنامه های قابل توجه این همایش حضور بیماران بخش های بیمارستان با همراهی پرستارهایشان در زمان برگزاری همایش در سالن می باشد. 

تجربه نوی دیگری که در این همایش که از سال پیش اجرا شده است برنامه ورزش صبحگاهی از بیمارستان تا پارک لاله می باشد که با استقبال خوبی روبرو شده است.  

دکتر میرلاشاری دبیر علمی همایش سراسری پرستاری در ارتباط با مهمترین اهداف همایش گفت: محورهای همایش بسیار زیاد است که اهم این برنامه ها بررسی ابعاد روانی اخلاقی و برنامه مراقبت کودکان ارتقای سلامت کودکان تروما و فوریت ها است. 

چالش های درگیر کردن خانواده ها و پرستاری مبتنی بر هنر مراقبت کودکان و ورک شاپ به صورت همزمان در سالن های همایش برگزار می گردد. 

وی همچنین تاکید بسیاری بر روی پنل های منظور شده با هدف ارتقای کیفیت پرستاری کودکان براساس آخرین شواهد پزشکی و اخلاقی پرستاری شده است./ع2
برچسب ها: کودک ، پرستار ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار