هاشمی با بیان اینکه تمامی دستگاههای دولتی می توانند به ارائه خدمات ناهار و ایاب و ذهاب به کارمندان بپردازند ، گفت: بودجه چنین خدماتی به کارمندان در نظر گرفته شده است.

سید حسین هاشمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییر ساعت کاری و نحوه ارائه خدمات ایاب و ذهاب و ناهار به کارمندان گفت: به تمامی سازمان ها و دستگاههای دولتی ابلاغ شده است که بر اساس بودجه ناهار و سرویس ایاب و ذهاب را به شیوه مناسبی دراختیار کارمندان قرار دهند.

وی افزود: بعضی از دستگاهها و سازمان ها از سرویس خدمات ایاب و ذهاب برخوردار بودند و اما بعضی از دستگاههایی که از ارائه چنین خدماتی به کارمندان محروم بودند بودجه و بستر مناسبی برای ارائه خدمات و جابجایی پرسنل در نظر گرفته شده است.
برچسب ها: کارمندان ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عليپور
۰۸:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام و عرض ادب بر خدمت استاندار محترم ، از اقدام خداپسندانه جنابعالي بسيار سپاسگزاريم . خدمات سرويس از جمله ناهاري در روحيه كاركنان بسيار موثر مي باشد .
Iran (Islamic Republic of)
كارمند زن
۰۸:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
شما رو به خدا سرويسها رو راه اندازي كنيد خدا الهي پدرومادرتون را بيامرزد الهي هر چي دلت مي خواهد خدا بهت بده پدرمون تو اين چند سال دراومد
Iran (Islamic Republic of)
اباذری
۲۲:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
در این موقعیت حساس اقتصادی وکسری بودجه وفقر بالای مردم ,تحمیل هزینه هنگفت نهار وایاب وزهاب به ملت کاری بسیار نا بجا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام ناهار کارمندان را راه اندازی کنید و مزایای کارمندان زحمت کش را بیشتر کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۲۱:۳۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
آقا ی استاندار دستور فرمایید تمام ادارات سیرویس داشته باشند بجای اینکه هر کارمند یک ماشین بیاورند که هم همدیگر را می بینند وهم باهم بیشتر آشنا می شوند .هم کمتر مریض می شوند وهوای شهر هم سالم می شودوبه شهر ها ابلاغ کنند این را
آخرین اخبار