ما در طراحی شهاب از طراحی گرفته تا مدیریت و در حال حاضر در اجرای آن در تعامل بسیار تنگاتنگی با آموزش و پرورش هستیم.

دکتر آریا الستي دبیر همایش ملی نخبگان جوان در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعامل با وزارت خانه ها گفت: ما هم در حوزه تصمیم سازی هم در اجرا با وزارت خانه های مختلف از جمله وزارت علوم و بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در تعامل هستیم. 

وی افزود: ما در فعالیت هایمان در حوزه شناسایی استعدادهای برتر یا آزمون های سراسری بعضی از جشنواره ها و گفت بعضی از تسهیلات برای این عزیزان با وزارت علوم کاملا در تعامل هستیم مثلا بورس شهید احدی کاملا با همفکری و همراهی وزارت علوم انجام شد. 

وی در ادامه گفت: ما در طراحی طرح شهاب از طراحی گرفته تا مدیریت و در حال حاضر در اجرای آن در تعامل بسیار تنگاتنگی با آموزش و پرورش هستیم. 

وی عنوان کرد: یک چالشی که امروز بنیاد در پیش رو دارد که کار بسیار پیچیده و سختی هم است این است که رویکردها و فعالیتهایش را با رویکردهایی که مبتنی برسند راهبرد کشور در امور نخبگان است انطباق دهد. 

وی اظهار داشت: به هر حال بنیاد یک سری فعالیت هایی در حال حاضر انجام می دهد که اگر ما بخواهیم این را به سمت صحیح و به سمت رویکردهای ذکر شده در سند تصحیح کنیم یک چالش بسیار جدی است چرا که انجام این کار نیاز به همکاری جدی سایر نهادها است. 

الستي خاطرنشان کرد: هر سازمانی که در انجام ماموریت هایش نیاز به همکاری سایر نهادها داشته باشد به هر حال یک کار پیچیده و سختی است. 

وی در پایان گفت: تمام این فکرها برنامه ریزی ها مطالعات و هماهنگی همه در دوره چهار سال گذشته انجام شده است و امیدواریم در 4 سال آینده هم به خوبی اجرا شود./ع2
برچسب ها: نخبگان ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار