معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز به صورت سرزده از مجموعه ورزشی آزادی و 4 فدراسیون مستقر در این مجموعه بازدید و با مسوولان آنان به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصراله سجادی در این بازدید سر زده که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، ابتدا با کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی دیدار و گفتگو کرد تا در جریان ریز مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گیرد. در این دیدار کابلی گزارشی از آخرین وضعیت مجموعه ورزشی آزادی و فعالیت های آنجام شده در جهت خدمت رسانی به جامعه ورزش و تماشاگران فوتبال را ارایه داد تا در ادامه سجادی با حضور در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی، از این ورزشگاه و قسمت های مختلف آن بازدید بعمل آورد. 

این گزارش حاکیست سجادی در ادامه به صورت سرزده به فدراسیون قایقرانی رفت تا در جلسه ای با رییس، نایب رییس و دبیر فدراسیون، آخرین وضعیت این رشته مدال آور و برنامه های پیش روی آن را مورد توجه قرار دهد. حضور در فدراسیون والیبال و گفت و گو با دبیر فدراسیون والیبال و سپس حضور در فدراسیون وزنه برداری و گفت و گو با حسین رضازاده، رییس فدراسیون بخش دیگری از برنامه بازدید دکتر سجادی از مجموعه ورزشی آزادی بود. 

نظر به آنکه تیم ملی وزنه برداری خود را برای حضور در رقابت های جهانی لهستان ( 28 مهر تا 5 آبان ) آماده می کند و از آنجا که در این روز تمرینات تیم ملی در نوبت صبح انجام شده بود ، سجادی قول داد که هفته آینده با حضور در تمرینات تیم ، با ملی پوشان وزنه برداری دیدار و گفت و گو کند.
 
حضور در فدراسیون تیراندازی و گفت و گو با سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون و نایب رییس و دبیر این فدراسیون، بخش آخر حضور سرزده معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را در مجموعه ورزشی آزادی تشکیل داد. در این نشست هاشمی رییس فدراسیون گزارشی از برنامه های مورد نظر فدراسیون را ارایه و در عین حال سجادی را در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راه برگزاری رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا ( اواخر مهر ماه ) در تهران قرار داد. سجادی بعد از این نشست از سالن های تیراندازی این فدراسیون و آکادمی مجهز تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی بازدید نمود.
 
نصراله سجادی در پایان حضور سرزده خود در مجموعه ورزشی آزادی و بازدید ها و گفت و گوهای صورت داده خود با مدیر آزادی و مسوولان 4 فدراسیون یاد شده ، به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: اصولا من اعتقادی به تشریفات و هماهنگی های از قبل ندارم و برای همین امروز تصمیم گرفتم به صورت سرزده در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شده و با مدیر این مجموعه و مسوولان 4 فدراسیون قایقرانی، والیبال، وزنه برداری و تیراندازی از نزدیک دیدار کرده و ضمن اطلاع از برنامه های آنان، در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار بگیرم.

سجادی با اعلام اینکه برنامه این حضور سرزده از مجموعه های ورزشی و فدراسیون ها را نیز در آینده دنبال خواهد کرد،  خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از جمله وظایف ما بازدید از فدراسیون ها و بخش های مرتبط است، این کار ادامه خواهد داشت و بطور مسلم نتایج مشاهدات، گفت و گوها و بررسی های خودم را به منظور اتخاذ تصمیم گیریهای لازم مدیریتی در اختیار دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و همچنین شورای معاونین قرار خواهم داد و امیدوارم با همفکری، همدلی و همراهی همه همکاران در فدراسیون ها بتوانیم بر مسائل و مشکلات موجود فائق آمده و حرکت توسعه ای ورزش را شتاب بیشتری ببخشیم.

برچسب ها: سجادی ، آزادی ، قهرمانی ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار