شهردار جدید و منتخب شورای شهر اهر معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، این انتخاب از  بین گزینه‌های متعدد کرسی شهرداری بود که از بین آنها صادق بلندی، با  پنج رای مثبت و سه رای منفی و غیبت یک عضو به عنوان شهردار جدید اهر کرسی شهردار اهر را به نام خود ثبت کرد.

شهردار منتخب شورای اسلامی شهر اهر، ملاک تصمیم‌گیری در شورای اسلامی را ارائه مطلوب خدمات به منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر اهر و تایید برنامه‌های ارائه شده برای اعضای این شورا عنوان کرد.

صادق بلندی در گفت‌وگویی گفت: با توجه به این‌که شهرستان اهر با پیشینه درخشان فرهنگی، تاریخی و منطقه‌ای با جاذبه‌های بکردر حوزه کشاورزی، گردشگری، معدن و خدمات است می‌تواند در صورت تعامل و همفکری اعضای شورای اسلامی و شهرداری با مسئولان و مردم می‌تواند به یک شهر آباد و توسعه یافته و درخور و شایسته شهروندان اهری تبدیل شود.

وی توجه به سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در عمران شهری و تعامل همفکری با ادارات خدمات رسان و پرهیز از بخشی نگری رااز برنامه‌های آتی خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با بهره‌گیری از آراء و نظرات نخبگان و افراد با تجربه و توانمند به توانیم گام‌های عملی برای مطالبات مردم در حوزه عمران شهری برداریم.

بلندی، شوراهای اسلامی شهر و روستا را برخواسته از رأی و اراده مردم برشمرد و افزود: انشأالهت در صورت تحقق این امر تلاش خواهیم کرد با پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی از تمام نظرات و راهکارها و ساز و کارهای ارزشمند که به نحوی در عمران و آبادانی و توسعه شهر اهر مفید باشد بهره‌مند شویم.

وی شهرداری را یک نهاد خودگردان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک و یاری مردم و مسئولان شهرستان و پشتیبانی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر اهر به توانیم گام‌های موثر برای شهر تاریخی، فرهنگی اهر برداریم و این امر با وحدت، همدلی و همراهی آحاد مختلف مردم میسر خواهد بود.

صادق بلندی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره وری، کارشناس برنامه ریزی شهری و 25 سال سابقه مدیریتی در عرصه های مختلف و سابقه حضور در مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس داشته و آخرین سمت وی در این شهرستان معاون اداری مالی بیمارستان 149 تختخوابی اهر است.
برچسب ها: شورای شهر ، شهردار ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.