معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه يك گفت: تدوين و جمع‌آوري آثار فاخر پژوهش محله محور در قالب نخستين جشنواره پژوهش‌ها و اطلاعات كاربردي محل‌ها با عنوان پژواك در منطقه يك در حال اجراست.

محسن جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره پژواك محله، فرصتي است براي ترغيب پژوهشگران به انجام پژوهش‌ها و مطالعات شهري در مقياس محله تا از اين طريق تصوير اجتماعي – فرهنگي محلات نمود بيشتري يابد.
جلالي اظهار داشت: جشنواره پژواك در رشته‌هاي هفتگانه آثار پژوهشي محله‌اي، گزارش هم‌انديشي محله‌اي، ايده‌هاي پژوهشي محله‌اي، ترسيم سيماي اجتماعي و فرهنگي محله (نيم رخ محله) و سند توسعه محلات، بدترين بانك اطلاعات جامعه محله و برترين پژوهشگران محل‌ها است.
جلالي خاطرنشان كرد: دبيرخانه منطقه‌اي اين جشنواره از ابتداي مهر در واحد مطالعات معاونت اجتماعي منطقه داير شده و در اين راستا اداره مطالعات اقدام به اطلاع‌رساني در سطح نواحي و فراخوان شهروندان و پژوهشگران به ارائه مقالات پژوهشي در راستاي محورهاي اصلي اين جشنواره نموده است.
جلالي بيان كرد: آخرين مهلت ارسال مقالات به دبيرخانه  جشنواره منطقه يك 5 آبان ماه است.
جلالي عنوان كرد: پژوهشگران و علاقه‌مندان در فرصت باقي مانده مي‌توانند علاوه بر ارسال مقالات به پست الكترونيكي Motaleat.region1@gmail.com و به آدرس الكترونيكي Pajvakemahale.ir در اين سامانه مراجعه و ثبت‌نام كنند و آثار خود را ارسال نمايند./
برچسب ها: پژواک ، اجتماعی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار