سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان گفت: تيمي که درنظر داشتيم از نظر آمادگي و بازيکنان راهي برزيل نمي شود اما براي نمايش بهترين عملکرد خود رقابت مي کنيم.

خسوس کاندلاس سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: امروز بازي خوبي مقابل تيم نيک انديشان اصفهان داشتيم که با برد 5 بر 3 ما همراه بود اما در نيمه دوم بازيکنان قادر به عملي کردن تفکرات کادر فني نبودند و اين هم به دليل تعويض هاي متعددي بود که انجام داديم. در يک بازي گروهي مانند فوتسال تمرکز عامل بسيار مهمي است که به دليل تعويض هاي زيادي که انجام شد از بين رفت.
 
وي افزود: براي هماهنگ کرد بازيکنان در اين مدت کوتاه بايد تعويض هاي زيادي در بازي انجام مي دادم که منجر به آشفتگي تيمي مان شد اما از نتيجه راضي هستم. با توجه به اتفاقاتي که در روزهاي اخير شاهد آن بوديم بايد کمبود بازيکنان گيتي پسند را جبران کنيم زيرا تفکرات فني من با تيمي که در رقابت هاي کره جنوبي شرکت کرد هماهنگ بود. درحال حاضر بايد تيم را طوري بچينيم که از بازيکنان در دسترس بهترين استفاده را داشته باشيم.
 
خسوس در ادامه گفت: افرادي که به تازگي از تيم دبيري به اردو ملحق شده اند روند روبه رشدي را ايجاد کرده اند اما تا هماهنگي کامل آنها با بازيکنان زمان زيادي نياز است و بديهي است که تا پايان اين هفته به اين مهم دست نميابيم. از سوي ديگر مصطفي نظري که در ليست ما براي شرکت در رقابتهاي گرند پريکس مصدوم شده و تا کنون قادر نبوده تمرينات بدنسازي خود را پيگيري کند. به همين دليل پيش بيني مي شود اين دروازه بان را در برزيل به همراه نداشته باشيم. عليرضا صميمي نيز به دليل مصدوميت قادر به شرکت در تمرينات نيست و ما با 2 دروازه بان راهي رقابت ها مي شويم.
 
وي بيان داشت: نام وحيد شمسايي در بين بازيکنان ملي پوشمان قرار ندارد و به طور مسلم در اين رقابت ها از وي استفاده نمي کنيم اما اين حرف به اين معني نيست که وي هيچ وقت در جمع ملي پوشان حضور نداشته باشد. درهاي تيم ملي هميشه به روي وحيد و ديگر بازيکنان که شايستگي خود را به اثبات برسانند باز است. درحال حاضر نيز شمسايي با عملکردي که تيمش داشته و صدرنشين شده قابليت هايش را به نمايش گذاشته است.
 
خسوس در خاتمه گفت: تيمي که براي حضوري قدرتمند در رقابت هاي برزيل آماده مي کنيم با تيمي که در حالت ايده‌آل در ذهن داشتم متفاوت است. ما از لحاظ نفر با تمام قدرت به برزيل نمي رويم اما از بازيکنان در ليست خود حداکثر استفاده را مي کنيم تا رقابت ديدني را به نمايش بگذاريم.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار