رقابت های مقدماتی فوتبال جوانان زیر 19 سال آسیا از پس فردا در کرمان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشستی مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران در هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد ، با اشاره به آمادگی کامل استان کرمان برای میزبانی این مسابقات گفت: رقابت های مقدماتی فوتبال جوانان زیر 19 سال آسیا از 16 تا 20 مهر در کرمان برگزار می شوند.

مراد حاج جعفری افزود: در مجموع این مسابقات با حضور 40 تیم از 40 کشور در 9 گروه برگزار می شود که استان کرمان میزبان گروه چهارم ( گروه D ) این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: تاجیکستان 6 روز پیش ، ایران 4 روز پیش ، عربستان دیروز و لبنان نیز امروز وارد کرمان شده اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: برای استقرار تیم های لبنان ، عربستان و تاجیکستان هتل پارس و برای تیم جمهوری اسلامی ایران نیز هتل جهانگردی کرمان در نظر گرفته شده است.

حاج جعفری محل برگزاری مسابقات را ورزشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد و افزود: محل تمرینات تیم ها ی تاجیکستان و لبنان در زمین بازی شهرداری و تیم های ایران و عربستان در زمین چمن دانشگاه شهید باهنر است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به برنامه زمان بندی مسابقات گفت: نخستین بازی ساعت 13 ، شانزدهم مهر با حضور تیم های عربستان و لبنان برگزار می شود.

حاج جعفری با اشاره به اینکه ساعت 16 همان روز مراسم افتتاحیه ی مسابقات نیز برگزار می شود ، افزود: ساعت17:30 دقیقه عصر تیم های ایران و تاجیکستان به مصاف هم می روند.

وی خاطرنشان کرد: 18 مهر ساعت 13 عربستان و تاجیکستان و 17:30 دقیقه عصر نیز ایران با لبنان بازی دارد.

حاج جعفری یادآور شد: 20 مهر ساعت 13 تاجیکستان و لبنان و 17:30دقیقه عصر نیز ایران و عربستان با هم به رقابت می پردازند.

وی اهداء جوایز تماشاچیان به قید قرعه را یکی از برنامه های اصلی این بازیها عنوان کرد و افزود: جوایز ارزنده ای از جمله یک دستگاه پراید ، موتوسیکلت ، دوچرخه و لوازم ورزشی از جمله ی جوایزی هستند که برای تماشاگران این بازیها در نظر گرفته شده است.

حاج جعفری تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرعه کشی هر بازی روز بعد انجام می شود بطوریکه پیش بینی شده قرعه کشی بازی پایانی که 20 مهر است ، بیست و چهارم قبل از دیدار مس کرمان و فجر سپاسی انجام شود.

وی با اشاره به ساماندهی فروش بلیط در این بازیها خاطرنشان کرد: یک غرفه ی فروش بلیط در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در نظر گرفته شده است که 2 تا 3 ساعت قبل از بازی فروش بلیط را شروع می کند.

حاج جعفری هزینه هر بلیط را هزار تومان عنوان کرد و افزود: برای تماشاچیان برنامه های سرگرم کننده و فرهنگی زیادی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با استقبال خوب هواداران و تماشاچیان از این دیدارها ، تیم جمهوری اسلامی ایران تنها تیم صعود کننده از این رقابت ها باشد./س

مریم بهادری

برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.