فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات تالیف کتاب نماز در فارس اعلام شد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، قائم مقام ستاداقامه نماز استان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات سراسری تالیف کتاب نماز نویسندگان جوان و جوانان نویسنده در بخش های داستان –خاطره –قطعه ادبی –شعر و تالیف کتاب با محوریت نماز و نیایش برگزار می شود .

حجت الاسلام علی سقاچی درباره موضوع های این مسابقات گفت: علاقه مندان گروه سنی 15 تا 20 سال باید درباره تاثیر نماز در نشاط -شادابی و امیدواری انسان –آثاروبرکات نماز جماعت –چرا نماز می خوانیم ؟ تاثیر نماز در پیشگیری از گناه –نمار و آثار آن در دوره جوانی –نماز کلید ارتباط با خداوند وویژگی های بهترین امام جماعت مسجدومدرسه و درگروه سنی 21تا 30 سال نیز آثار خود را در باره نقش نماز در بهبود وضعیت اجتماعی فرهنگی وسیاسی –جایگاه مسجد در تمدن اسلامی و ویژگی های مسجد نمونه –نمار نیاز دیروز امروز و فردا –تاثیر نماز در ایجاد امید و هدفمندکردن زندگی –فلسفه وجوب نماز –نقش نماز در سبک زندگی اسلامی واثار وبرکات نماز اول وقت تهیه کنند.

وی از نوجوانان وجوانان علاقه مند در سراسر استان خواست آثار خود را تا 15 آذرماه به نشانی الکترونیکی njavan.namaz@yahoo.com و یا به نشانی این ستاد واقع در خیابان قصرالدشت ارسال کنند./س

برچسب ها: تالیف ، کتاب ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.