عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: تاکنون راهبرد اصلی آمریکا در خاورمیانه برهم زدن ژئوپلتیک و توازن منطقه‌ای به نفع رژیم صهیونیستی بوده، لذا از هیئت مذاکره کننده می‌خواهم که ضمن افزایش تلاش خود در عرصه دیپلماسی بین‌المللی براساس طرح راهبردی جامع در چارچوب عزت، مصلحت و حکمت در برنامه بلندمدت و دوری از روش‌های احساسی مذاکره کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم اردل و فارسان در صحن علنی امروز (یکشنبه 14 مهرماه) در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: تاکنون راهبرد اصلی آمریکا در خاورمیانه برهم زدن ژئوپلتیک و توازن منطقه‌ای به نفع رژیم صهیونیستی بوده، لذا از هیئت مذاکره کننده می‌خواهم که ضمن افزایش تلاش خود در عرصه دیپلماسی بین‌المللی براساس طرح راهبردی جامع در چارچوب عزت، مصلحت و حکمت در برنامه بلندمدت و دوری از روش‌های احساسی مذاکره کنند.
 
وی افزود: طرف‌های مقابل هم باید بدانند که ایران کشور قدرتمند، مستقل، با فرهنگ عاشورایی، رمضانی و ایرانی است، پس باید از مواضع برابر با ما گفتگو کنند و در رفتار و گفتارشان صادق باشند.
 
نماینده مردم اردل تصریح کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم برای محقق شدن حماسه اقتصادی صنعت گردشگری کشور را به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای تقویت اقتصادی بدون نفت و ایجاد اشتغال اهتمام ورزد.
 
عزیزی فارسانی ادامه داد: به ازای هر جهانگرد 2 تا 6 شغل مستقیم 9 تا 15 شغل غیر مستقیم ایجاد می‌شود و به ازای هر نفر 1700 دلار عاید کشور می‌شود، جای تاسف است که سهم ما از این صنعت در جهان کمتر از 1.1 درصد است، با وجود اینکه رتبه 10 جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه 5 جاذبه‌های طبیعی را داریم.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اظهار داشت: جهت اصلاح ساختار مدیریت استان چهارمحال و بختیاری انتظار مي‌رود از نیروهای بومی، متعهد و متخصص برای تصدی پست استانداری استفاده شود.
 
وی خطاب به وزیر اقتصادی اظهار داشت: از وزیر اقتصادی می‌خواهم جهت اصلاح ساختار مالیاتی، اجرای عدالت، رفع تبعیض و جلوگیری از مهاجرت مردم مناطق محروم، شهرداری‌ها مالیات بر ارزش افزوده را متمرکز و عادلانه میان استان‌ها توزیع کند.
 
نماینده مردم اردل و فارسان در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از مسئولان خواستار پیگیری آن شد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار