پدر و برادر تهمينه که با اسيد او را سوزاندند، 15 مهر در دادگاه جزايي استان قزوين محاکمه مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ 2 خرداد ماه امسال در شهر قزوین در ساعت 14 دختر جوانی به نام تهمینه یوسفی مورد اسید پاشی توسط پدرش قرار گرفت.

به دنبال این اتفاق تهمینه توسط برادر بزرگترش با خودروی شخصی به بیمارستان قزوین رسانده شده ولی به دلیل این که دختر از ناحیه صورت و دست و پا دچار سوختگی شدید شده به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران منتقل شد.

تهمینه بخت برگشته 20 روز در بیمارستان بستری بود و پزشکان چهار عمل پوست بر روی  وي انجام دادند.

خواهر بزرگ تهمینه که خود نیز چند سال پیش به ضرب چاقوی پدرش زمانی را در بیمارستان سپری کرده بود و یکی از شاهدان عینی ماجرا بود در خصوص این جنایت هولناک گفت: خواهرم تازه با پسری جوان عقد کرده بود و در دوره نامزدی متوجه شد که شوهرش اعتیاد به مواد مخدر دارد.

خواهرم که از این موضع بسیار آزرده خاطر شده بود قصد جدا شدن از شوهرش را داشت که پدر و مادرم با کار او مخالفت شدیدی کردند، چند روزی زندگی خواهرم با پدرم با جر و بحث گذشت و پدرم از آن جایی که می‌دانست خواهرم بسیار روی جهیزه‌اش حساس است اقدام به فروش لوازم جهیزه‌اش کرد تا این که 2 خرداد ماه ساعت 13 وقتی خواهرم به خانه آمد متوجه شد که فرش جهیزه اش را پدرم برده و فروخته است.

جر و بحث خواهرم با پدرم بالا گرفت تا جایی که مادرم برای حل مشکل به برادر کوچکم که متولد 1369 است تماس گرفت برادرم بدو ورود به خانه خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس پدرم به برادرم گفت: صورتش را بگیر تا اسیدی را که از قبل آماده کرده ام بیاورم در این لحظه بود که من از خانه فرار کردم چرا که می ترسیدم بلایی نیز سر من بیاورند.

در این میان قربانی اسید پاشی درباره روز حادثه و ماجرای بعد از فرار خواهرش از خانه گفت: ابتدا خواستم فرار کنم ولی برادرم درب خانه را پس از خروج خواهرم قفل کرد و صورتم را محکم در دستانش گرفت و پدرم نیز اسید را روی صورت و بدنم ریخت سپس یک طناب دور گردنم حلقه کردند و پدرم از یک طرف و برادرم از طرف دیگر آن را کشیدند تا از فشار خفگی و ضرب و شتم بی هوش شدم.

قربانی اسید پاشی ادامه داد: چند ساعت بعد که به هوش آمدم از شدت سوختگی بلافاصله وارد حمام شدم و سپس در حالی که پدرم قصد کشتن من را داشت با التماس های مکرر من از اقدامش صرف نظر کرد و مادرم به برادر بزرگترم تماس گرفت تا من را به بیمارستان برساند.

تهمینه یوسفی در خصوص درمانش گفت: تا حال حاضر هیچ کمکی از سوی پدرم دریافت نکردم و مخارج چهار عمل پوستم را با فروش طلاهایم تامین کردم و تنها دغدغه ام  بعد از بین رفتن کامل زیبایی صورتم و عمل ها میلیونی آینده ام و نداشتن سرمایه کافی این است که بعد از مرخصی با خواهرم کجا بروم، در چه خانه ای زندگی کنم چرا که اگر به خانه پدرم بازگردم به طور حتم کشته خواهم شد و در حال حاضر نيز تحت پوشش بهزستي هستيم.

محمد هادي نجفي وکيل فعلي تهمينه يوسفي که وکيل آمنه بهرامي نيز مي‌باشد، درباره روند رسيدگي به اين پرونده به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: بعد از رسيدگي بازپرس به ابعاد مختلف پرونده و جمع آوري اطلاعات دقيق پدر تهمينه با قرار 200 ميليون توماني راهي زندان شد که بعد از دو ماه آ‍زاد شد و برادر تهمينه نيز با وثيقه 120 ميليون توماني آزاد و فردا شخصا در دادگاه حاضر مي‌شوند.

اين وکيل پايه يک دادگستري از اشراف کامل رضانژاد قاضي رسيدگي به اين پرونده خبر داد و گفت: خوشبختانه قاضي به طور کامل بر روي اين پرونده اشراف و به طور دقيق از جزئيات آن مطلع است که اين موضوع رسيدگي عادلانه به اين اقدام را آسان مي‌کند.

به گفته نجفي اين دادگاه به صورت غير علني در شعبه 102 دادگاه جزايي استان قزوين برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
ایکاش میتونستم برات کاری کنم عزیزدلم از خدا میخوام انقدرررررررر غرق شادی و ارامش بشی که اون روزای تلخ و ب یاد نیاری ❤❤
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۵:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۷
واااا
چه پدری اونکه اصلا تکلیفش معلومه
چه خواهری که که بجای اینکه به خواهرش کمک کنه در رفته که صورت نازنین خودش چیزی نشه
چه مادری که معلوم نبوده اون وسط چیکار میکرده فقط زنگ میزده این و اون،تازه اومده زنگ زده به داداش کوچیکه اوضاع رو بدتر کرده.
چه داداشی که با بابای روانیش همدست شده

آدم وسط جنگل پلنگ بکشتش کرکرس بخورتش بهتره تا اون خونه

تهمینه جون قربونت برم ایشالله زندگیت به روال طبیعیش برگرده عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
Amin and matin
۲۳:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
خواهش ميكنم دگه تو اون خونه برنگرد اميد وارم خدا همين بلا رو كه سر تو اوردن سر پدرت خدا بياره
Iran (Islamic Republic of)
شراره
۰۹:۲۱ ۱۲ تير ۱۳۹۴
امیدوارم هرچه زودترزیبایی صورتتووهمچنین سلامتیتوکامل بدست بیاری من برات دعامیکنم نگران نباش خدابزرگه خدا خودش به کسایی که نیازمندندکمک میکنه خداهیچوقت بنده هاشو تنها نمیزاره بخصوص کسایی که نیازمندکمکش باشن وهمچنین برای پدروبرادرت هم دعامیکنم به راه راست هدایت شوند توام امیدتوبه خداازدست نده چون همیشه خداوندبنده اش روتنهانمیزاره ومن برات بهترین هاروارزومندم عزیزم برات دعاکردم تاهرچه زودترشفاپیداکنی وبهبودیتوهرچه زودتربدست بیاری عزیزم برایت اینده ای خوب همراه باسلامتی وشادی ارزوکردم امیدوارم هرجاکه هستی خوش وخرم زندگی کنی
Iran (Islamic Republic of)
atosa
۲۲:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
کاش میشد این پدر و پسر رو بندازن تو وان اسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
بخشش در کار نیست. اعدامشان کنید.
امیدوارم هم از پس مخارج بر بیای هم زیباییت برگرده
خاک بر سر شعور این پدر و پسر
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۰:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
حيوون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
اهانت به حیوانات است اگر بگوییم اینها حیوان هستند چون درنده ترین و وحشی ترین حیوان هرگز چنین نمیکند.اعدام هم برای چنین شیطان صفتانی کم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
ایکاش نظر اون روانی ها (پدرو برادر)را هم می نوشتند چون اینطوری یک طرفه قضاوت کردنه
Iran (Islamic Republic of)
نیل
۲۲:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
من و پدرم و مادرم این مطلبو خوندیم و خیلی متاسف شدیم اینجور حیوونارو باید در ملاعام سنگسار کرد بعد اسید روش پاشید تا آثاری از اینجور پدرا و برادرا تو دنیا نمونه// n.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۳:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به اینا نمیگن پدر و مادر به اینا میگن حیوان
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۷:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه بابا و داداش بی خودی داره روانین . باید همون بلایی که سر تهمینه اومد سر خودشون هم بیاد بعد هم دارشون بزنن . این چه حکمی بود که قاضی که گرفت قاضی حاس نداره ها زندان رفتنشون چه فایده داره اونا از زندان هم بیان همون سگ های وحشی هستن الهی بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وااااااااای دلم پکید اینا خوندم
Germany
شیخ
۰۴:۵۹ ۱۵ دی ۱۳۹۳
لعنت به این حرام‌زاده‌ها! اون حرام‌زاده پدر نیست! اکثر دخترا واسه پدرا عزیزن! این چه حیوونیه که این کار حیوانی رو مرتکب شده وااای!!!

باید قصاص بشن هر دوی این جنایتکارها
Germany
شیما
۱۶:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
خدایا، هنوزم تو بهتم. باورم نمییشه
اینا رو باید قصاص کنن، همون جوری...
طناب ببندن دور گردنشون و دو نفر هم از دو طرف انقدر بکشن تا بیهوش شن. بعد که ب هوش اومدن از موهاشون بگیرن و اسیدو بپاشن رو صورتشون تا همون زجر رو بچشن؛
آخه چطور آزاد شدن؟ مگه نگفتن این نوع جرم مثل محاربه با خدا و یا قتل هست و به هیچ عنوان با قید وثیقه هم نمیتونن آزاد بشن، پس چرا این روانی ها الان مثل آدم های عادی دارن تو خیابونا میچرخن؟؟؟!!!
پس کو عدالت؟؟؟؟
ایشاللا به حق علی، ذلیل بشن و با زجججججر بمیرن کثافتا.
وقتی حق و حقوق مرد و زن هرکدام به عنوان یک انسان، برابر نباشه همین میشه دیگه!!!! دو مرد خیلی راحت با داشتن لقب پدر و برادر (ننگ بر اونها)بتونن حق زندگی رو از یه زن بگیرند اونم با زجر وصف نشدنی....
حق این دختر رو بگیرین و اون نامردهارو قصاصصصصصصصصصصصصص کنیننننننننننننننن!
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۳۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
واقعا لعنت بر پدر اینجوری ک با دخترش این کارو کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ليلي
۱۵:۴۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
ميشه يكي بگه در دين اسلام حكم چنين پدري چيه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۳:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
من دانشجوی ارشد حقوق جزا هستم افسوس که قانون اسیدپاشی در کشور ما برمیگرده به سال 1337 وکاش قانون فکری به حال تهمینه و تهمینه ها میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
بعضی وقتها باخودم میگم خدا وقتی این ادمها رو افرید میدونسته که یه روزی قراره همچین کارهای بی شرمانه ای انجام بدن ادم دلش به دردمیاد وقتی این اتفاقات رومیبینه حیف اسم انسان که روی همچین ادمهایی میذارن
Iran (Islamic Republic of)
ارامیس
۱۲:۲۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
حرام زاده ها ...کثیف ترین موجودات خلقت
Iran (Islamic Republic of)
کارولینا
۲۳:۴۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
فقط و فقط باید یک جمله گفت که حیف از این دو فرشته باک و ناز که در میان این خانواده درنده بدنیا اومدند و ناچار با افکار و شعور حیوانیه و دیکتاتوریهای این خانواده زندگی کردند و نهایتا سرنوشتشون به دست این درندهها و وحشی ها : وحشیانه رقم خورد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
خاك تو سر پدرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
خاک بر سر همچین پدر و مادر و برداری همینو میتونم بگم قصاص هم کمه
Iran (Islamic Republic of)
Faezeh
۱۹:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
این دو نفر رو باید ببند رو ریل قطار تا سه تیکه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
mrj
۰۰:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
قصاص
Iran (Islamic Republic of)
سر لشکر
۰۸:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
بیچاره اعدامش نکنید گناه داره 2تا پاهاشو ببندی ب تیربرق بعد دستاشو ببندی به پشت ماشین لند کروز بعد با دنده یک ماشینو راه ببرید تا 2نصف شه خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۲
توروخدا سنگسارشون کنید اعدام کمشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
لطفا بدون محاکمه اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سلام- به نظر من اعدام راه حل نهایی نیست ، بهترین کار قصاص است ، فقط قصاص میتواند عبرت این چنین دیو صفتانی شود . از تهمینه میخواهم از حکم قصاص کوتاه نیاید و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی روحی و جسمی خودرا بدست آورد . آمین یا رب العالمین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
اي بي شرف نامرد اسم پدر رو اون عوضي گذاشتن ؟؟؟؟؟ حيف به اين اسم ؟ اون نامرد رو بايد صورتشو نگه دارن و روش اسيد بپاشن و بعد ولش كنن جوون بده
-
سمیرا
۱۶:۱۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خدایا این مجرمین را وارد جهنم ای از دنیا هم بکن
خدایا زجر بده این مجرمین رو
لعنت به این نجس ها
خدا به تهمینه بیچاره،ارامش بده
به خواهرش هم همین طور
باورش سخته خدا
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۹:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خواهش میکنم اعدام شن من خیلی ناراحت شدم پدر برادر کثافت مگه سهم زندگی این زن زیبا چی بود .اخه چرا من صورتم جوش میزنه از صورتم بیزار میشم .خواهش میکنم به این زنها با این جور خانوادهای بی وجدان کمک کنید.
-
ابیرام
۰۹:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشی. خدایش این حرکت خیلی نامردی .....هستش.
Iran (Islamic Republic of)
davood
۱۶:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
به نظر من دولت باید فورا لایحه ای به مجلس ارائه کنه که مجلس قانون اعدام رو بدون معطلی برای همچین کسانی تصویب کنه تافورا بدون نوبت قوه قضاییه این حکم را اجرا کنه ..زیرا دختران تمام زیباییشون در وهله اول صورتشونه وقربانیان اسید باشی تا آخر عمرشان یک مرده متحرک بیش نیستند و این برای خانواده ها بسیار زجر آوره...برای قربانیان اسید پاشی آرزوی خوب شدن کامل رو دارم
Netherlands
hanie
۱۱:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اعدام نباید بشن.باید با اسید به همون شکل قصاص بشن تا عذاب بکشن
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۹:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
لعنت به این پدر وبرادر سنگ دل تهمینه امیدوارم زودتر بهتر بشه وزیباییش برگرده وقانون حکم قصاص بده
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۰۹:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اول باید هردوتاشون مورد اسیدپاشی قرار بگیرندودقیقا اون زجرهایی روکه دختر بیچاره تحمل کرده روتحمل بکنن بعدش هم به اشد مجازات برسند.
-
محمد
۰۹:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
فکرکنم این پدر بایستی باحکم قانون مانند این دختر مظلوم بوسیله اسید سوزانده شود تا جامعه کمتر شاهد این فجایع باشد
Iran (Islamic Republic of)
اشكان
۰۸:۴۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
فقط قصاص وسلام.
اونم نه يكبار بلكه هزار بار .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
این طور ادما از خود پست اون عرب های دروه پیامبر هستن.البته با 100 درجه بیشتر.خدا لعنت کنه این جور ادما رو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
من موندم آدم چقدر میتونه حیوان باشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
0341
۰۲:۱۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
VAY KHODA
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۲۳:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
خداوندا به حق علی مرتضی (ع)تمام ادمای سنگ دل را سخت در همین دنیا قصاص کن.لعنت بر همچین پدر نامردی و برادر عوضي
-
شهرزاد
۲۰:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
واااااا...حالا این دختر بد بحت مگه چیکار کرده بوده؟؟؟؟؟؟من خودم 16 سالمه نمیگم خیلی می فهمم ولی بابا عقل رو واسه این موقع ها گذاشتن دیگه.....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
این جور آدما حتی لیاقت مرگ رو هم ندارن.باید روزی هزار بار شکنجه شن تا آخر عمرشون.
البته باید حرف طرف مقابل رو هم بشنویم. اما در هر صورت ای کارش وحشی گری بوده
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۹:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
باید کاری کنن(قصاص) که درس عبرت افرادی بشن ک تو فکر اسید پاشین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اونایی که حکم قصاص واعدام پدر این دختر را صادر کرده اند از این شرط غافلند که یکی از شروط اعدام است = نفی ابویت = یعنی قاتل نباید پدر مقتول باشد وگرنه قاتل اعدام نمی شود وفقط محروم از ارث ازمقتول میشود البته این حکم قتل است ولی اسید پاشی از طرفی کمتر از قتل است و به طریق اولی قصاصی درکار نیست



ولی اونایی عاشق کشتن پدر وبرادر هستند یه راهی داره اونم اینکه از باب حکم حکومتی برای اینکه این عمل شنیع باب نشود اینها را اعدام کنند (که تشخیص این باحاکم جامعه اسلامی است)
Iran (Islamic Republic of)
اسحق
۱۸:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
لعنت بر اين قصاوت و بيرحمي. فقط قصاص مشابه. اسيد بايد ريخت روي صورت اين جنايتكارهاي تكفيري
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
با سلام حاضرم با هزینه شخصی برای درمان دختر متقبل شم به شرطی تمام وکالت پرونده رو برای رسیدن به اشد مجازات این حیوانات وحشی را به تیم حقوقی من بسپارد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اگر این اتفاق در یکی از کشور های اروپایی می افتاد بدون در نظر داشتن نسبت افراد گناه کار با فرد آسیب دیده آن ها را به سزای اعمالشان می رساندند ولی در ایران قوه ی قضاییه خیلی ضعیف عمل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
لعنت به چنین برادر و پدری...خدا لعنتتون کنه...چیزی از شمر کم ندارید بی غیرتا!
-
0451
۱۳:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
متاسفانه پس از ماه ها رسیدگی قضایی همین دختر خانم آسیب دیده مانع اجرای عدالت خواهد شد و خاطی را خواهد بخشید
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۲:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اين دونفر جاني سنگدل حتما وبايد برابر مقررات اسلامي به اشد مجازات برسند تا ديگر كسي جرات چنين جنايت خبيثانه اي رانداشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
همه نظرات رو خوندم اما جز بد و بیرا چیز مفیدی نشنیدم چرا ما فقط اهل حرفیم چرا قانونی برای حمایت از این گونه خانواده ها وجود نداره چرا قانونی بوجود نمیاد که جلوچنین کارهایی رو بگیره اگه پدر و پسر با قرار آزاد شدن فردا در دادگاه هم قصر در میرن چرا بجای ازاد کردنشون آموزش رفتار های درست اجتماعی را بهشون یاد نمیدن و هزاران چرای دیگر . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مقابله به مثل نصف حق همچو پدریه.
Iran (Islamic Republic of)
ghh
۱۱:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
فقط می نویسم آشغالها
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
وای توبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
این دو نفر باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
خدایا
از روح خودت در ما دمیدی
پس این وسط چه ناخالصی موجب گردید که چنین زباله های مخربی تولید شوند
خدایا به روزگار سخت مبتلایشان کن
تقاص این خانم رو ازشون بگیر
دلم بد سوخت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
خدایا
از روح خودت در ما دمیدی
پس این وسط چه ناخالصی موجب گردید که چنین زباله های مخربی تولید شوند
خدایا به روزگار سخت مبتلایشان کن
تقاص این خانم رو ازشون بگیر
دلم بد سوخت
Iran (Islamic Republic of)
بامداد
۱۱:۲۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
واقعا جای تاسف داره در قرن 21 اینجور حوادثی واقع بشه........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
واقعا باید با اینطور افراد که فقط نام انسان رو یدک میکشند مثل خودشون رفتار کرد در این زمینه هم اصلا کوتاه نیان چون چندین مورد در سالهای پیش هم اتفاق افتاد ولی بازهم درس عبرتی برای دیگران نشده..............اسم حیوونم برای این افراد زیادیه حیوون بی آزاره...........
Iran (Islamic Republic of)
سميه
۱۰:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
بخدا قسم خيلی ناراحت شدم.آخه مگه ميشه؟
قصاص لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۹:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
مررررررررررررررررگ حقشونه ب طور حتم
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۰۹:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
حیوانات وحشی این چنین عملی رابا فرزند خود نمی کنند بخدا اعدامشان کنید که اعدام هم برایشان کمه
-
رویا
۰۹:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
باید قصاص بشوند. اخه چه جوری دلشون اومد زیبایی این دختر رو ازش بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۷
زیبایی که سهله روح و روانشو نابود کردن
-
ناشناس 3134
۰۸:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست هرکه را باشد توکل کار او دشوار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۰۸:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
جنون - مقابله به مثل
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۸:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هزاران بار لعنت بر این پدر و برادر که از سگ هم بدترن و باید مثل خودشون باهاشون رفتار کرد اگر بخواهد طبق عدالت به اونها رفتار شود. امیدوارم قانون هیچ گونه گذشتی در این باره نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
بی غیرت بی وجدان!
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۱:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
وای خدا تمام تنم داره میلرزه...قربون بابا و داداش خودم برم...
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۶:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۷
خداروشکر که به نظرت بابا و داداشت خوبن
ولی مجبور نیستی جایی که سختی های زندگی یکی روایت شده بیای از خوشحالیات بگی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۱:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
النگو(خلخال)از پای یک دختر یهودی سپاه معاویه که کارش جنایت بوددراوردند حضرت مولافرمودند اگر مسلمانی دق کند من به او حق میدهم(اورا تایید میکنم )این بی غیرتهای جنایت کار زورشون به یک بی پناه رسیده ...آقای وکیل این طور افراد آزاد بشن بدتر نکنن (برن سر وقتشون)تو به خدا بعد از این دادگاه از ایشان محافظت کنید انو تهدید نکنن یا ....
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۳:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
عجب بابای اسبی داری
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
اسب حیوان نجیبی است . چرا به حیوانات توهین می کنید ؟ یعنی انسان دو پا هر کار اشتباهی انجام داد میشه حیوان؟یه کم فکر کنید بعد نظرات رو ارسال کنید.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
باید اعدام بشوند چقدر سنگ دل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
این حیوان را اعدام کنید
Germany
مائده
۱۷:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اعدام مجازات کمی واسشونه............
Netherlands
یعقوبی
۲۱:۱۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
این دودیوانه را فقط بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
معمولا اينطور حيوانهاي وحشي تو قفس هستن!!!
Iran (Islamic Republic of)
yaghobi
۲۰:۴۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
من هم مثل دیگر نظر دهندها دلم خیلی سوخت برای این بنده خدا چطور پدری باشه که بتونه با جگر گوشه اش این کارها رو بکنه اونم در حالیکه دختر نازنینش حرف ویا عمل بی حسابی رو انجام نداده آخه بنده خدا اینگونه زندگی که با یک مرد معتاد شروع بشه رو نمی خواسته این که بد نیست واقعا برای این پدروبرادر بی احساس وبی عقل متاسفم وازشنیدن خبر قصاصشان خوشحال میشم
-
امیر
۲۰:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
به نظر من مشکل اصلی نبود یک قانون جدی است -کسانی که قبلا مرتکب جنایت اسید پاشی شدند رو چکارشان کردن .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
اینا انسان نیستن وحشی جانی هستند حتی فکرش اعصابم خورد میکنه فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
فقط اعدام باید این موجودات لجن اعدام شن چطور یک انسان میتونه یه همچین کار کثیفی بکنه واقعا باید این موجودات وحشی آزاد بگردن نباید با قرار 200 و120 آزادشون میکردن کارشون وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
aria
۲۰:۰۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
واقعا خدا چرا؟؟
از خدا میخوام قصاص این وحشی ها رو یه جا مثل ورزشگاه آزادی انجام بدن و به صورت زنده هم پخش بشه
اول قصاص کنن یعنی رو صورت و تنشون اسید بریزن و مثل سگ کتکشون بزنن
بعد همونجا اعدامشون کنن
Germany
مائده
۲۲:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
چرا به سگ توهین میکنی و مقام سگ رو پایین میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم سگ رو دیدی که با صاحبش اینطوری رفتار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۹:۵۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
مثل تمام پرونده های دیگه 4روزدیگر پدروپسر آزاد می شن؟!
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۹:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
انسان در تعجب می ماند چه بگوید آدم با دشمن خونی اش هم این کار را نمی کند خدایا تو را به خون تشنه لب شهید شده کربلا قسمت می دهم دیگه چنین اتفاقی نیفته ...
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
مسعود قاسم زاده
۱۹:۲۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سلام علیکم
این نشانه های آخر زمان است که ظلم و ستم و جرم و جنایت و فقر و بحران ها زیاد می شود.
ای انسان ها به گوش باشید ، چون طبق روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص)، در آخر زمان جاهلیت دوباره باز خواهد گرشت.
آیا این خبر ضرب و شتم و اسید پاشی در خانواده ی تهمینه در مسیر زنده به گور کردن دختر در اعراب جاهلیت نیست؟ (جاهلیت مدرن)
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
چرا باید با قرار وثیقه آزادشون کنن... امیدوارم تهمینه این دفعه نبخشه و حکم به قصاص بشه...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
حیوان
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۹:۰۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
دلم براش میسوزه حالا دیگه هر وقت تو آینه خودشو ببینه خاطرات تلخ گذشته براش مرور میشه . خدایا خودت بنده هاتو رها نمیکنی و غمخوارشون هستی خودت کمکش کن .
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
به نظر من این پدر و برادر باید چند سالی حبس بکشن تا دیگه همچین کاری نکنن با دختری به این زیبایی! تازه باید تو خیابون مثل بقیه ارازل ها بگردنشون تا درس عبرت باشه برای سایرین! فقط تنها راهش اینکه این پدرو برادر محکوم به اعدام بشن!
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۸:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
خدایا ظهور سـرور ما وجوده ما آقا امام زمانو برسون تا همه با عدالت و خوشبختی کامل زندگی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
اعدام کمه باید بسپارنش به من تا بگم چیکارش کنن
Germany
یاسر
۱۸:۵۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
این پدر و پسر اوج وحشیگریشون رو نشون دادن.لعنت خدا بر چنین حیوانات وحشی انسان نما.اگه قانون در این موارد سفت وسخت باشه چنین وحشی هایی به خودشون اجازه نمیدن که با آفریده خدا چنین کار وحشیانه ایرو بکنن.از این خانوم میخوام مثل آمنه از حق خودت گذشت نکن تا با محاکمه ی این وحشیها دیگه کسی جرات این وحشیگریهارو به خودش نده.اگه آمنه از حقوق خودش کوتاه نمیومد شاید اتفاقات این چنین ددمنشانه ای رو شاهد نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
قاضی باید بالاترین مجازات را برای این ظالمین در نظر بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
خداوند صبر بده به همچین دخترهایی که اینجوری ظالمانه مورد شکنجه قرار میگیرند و مایه تاسف است.باید این پدر و پسر به مجازات اعمالشون برسند نه اینکه با سند و وثیقه آزاد بشوند ، تا درس عبرتی بشه برای دیگران.
Iran (Islamic Republic of)
GOL
۱۷:۴۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
باید پدرشو بزاری روی میز دکتر مورگان برادرشم داخل اسید والتر وایت حل بکنی
Iran (Islamic Republic of)
یاشی
۱۷:۳۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
باید این جور مردی رو صد بار دار زد بخصوص برادرش نه که آزاد آزاد بگردن.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
آشغالا
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۲۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
واقعا تاسف باره که این چنین صحنه هایی رو فقط در ایران مبینیم!به نظر من قانون باید یک مجازات سنگینی رو برای این نوع اعمال در نظر بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
من جای قاضی بودم توی اسید غرقشون میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
کمترین کار برای این پدر پسر اینه که اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
صد رحمت به تکفیری های سوریه؛لاقل سر طرفو میبرن و تموم ولی این دختر با این وضع میخاد تااخر عمر چکار کنه؟این پدرو برادر صدرصد مشکل روانی داشتن؛باید این مساله کالبدشکافی بشه به وسیله روانشناسا تاریشه این فاجعه هولناک مشخص بشه؛این جور فجایع زنگ خطر جدی واسه مسولانه تا با از بین بردن علت های بوجود امدن این فجایع از قربانی شدن بقیه جلوگیری شه؛چندهزار فاجعه مث اسید پاشی؛تصادف جاده قم؛خشک شدن دریاچه ارومیه و...باید رخ بده تاگوش و چشمان مسول باز بشه؟؟؟
United States of America
نیروانا
۱۴:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
واقعا لعنت به مادر این دختر معلومه پسر پرسته باید اول تو صورت مادر وبرادراش وپدر ش اسید بپاشن بعد اعدامشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
متاسفم بابت وجود چنین مردانی در جامعه اسلامی ایران! که قرار است الگوی عطوفت اسلامی در جهان باشند!
۱۲
آخرین اخبار