مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از فعاليت 115 واحد بهره بردار در شهرك صنعتي بشل سوادكوه ، خبر داد و گفت: تاکنون سه هزار و 477 میلیارد ریال در این شهرک سرمایه گذاری شده است.

وفايي نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: استان مازندران داراي ظرفيتهاي فراوان براي سرمايه گذاري بوده و با بسترسازي مناسب در شهركها و نواحي صنعتي استان ، شرايط مطلوب براي سرمايه گذاران واحدهاي توليدي و صنعتي فراهم است.

وی تصریح کرد : درحال حاضر مازندران داراي 38 شهرك و ناحيه صنعتي با وسعت هزار و 907 هكتار بوده كه از اين ميزان ، 26 شهرك و 12 ناحيه صنعتي درحال فعاليت هستند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: شهـرك صنعتي بشل سوادكوه ، بعنـوان بزرگتـرين شهرك صنعتي استان ، با 196 هكتار وسعت بوده كه 208 قرارداد با واحدهاي توليـدي و صنعتي در اين شهرك منعقد شد و حجم سرمايه گذاري قراردادهاي منعقـده مبلغ 3477 ميليارد ريال است كه تاكنون 115 واحد توليدي و صنعتي به بهـره برداري رسيده اند.

وفايي نژاد افزود: براساس آمار و اطلاعات موجود تاكنون مبلغ هزار و 924 ميليارد ريال در شهرك صنعتي بشل سوادكوه سرمايه گذاري کرده اند كه براي سه هزار و 3415 نفر اشتغال ايجاد شده است.

وي تصریح کرد : پروژه هاي زيرساختي در شهركهـا و نواحي صنعتي ، براساس نيـاز هر شهرك و با توجه به تأمين اعتبـارات ، در دست اقدام است كه تصفيـه خانه فاضلاب ، بمنظور حفظ و صيانت از محيط زيست در شهـرك صنعتي بشل سوادكوه ، درحال اجرا است و با بهره برداري از هر واحد توليدي و صنعتي در شهركهـا و نواحي صنعتي ، فضـاي مناسب براي توليد و كارآفريني ، ايجاد خواهد شد./س


برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، بشل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.