مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 35 درصد کشور را جوانان تشکیل می دهند، ، جوانان سرمایه این سرزمین هستند لذا باید به مشکلات آنها توجه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حسین معتمدنیا در ستاد ساماندهي امور جوانان استان كرمان در تالار پیامبر اعظم استانداری کرمان هدف از تشکیل این ستاد را بهره گیری از توان دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات جوانان عنوان کرد و افزود: مسئولان استانها باید از موازی کاری پرهیز کنند و با یکپارچه کردن سازمانها به فکر رفع مشکلات جوانان باشند.

معتمدنیا آموزش و مشاوره را موثرترین روش برای کاهش طلاق در جوانان دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که راهنمایی و رانندگی برای رانندگان تازه وارد کلاس آموزشی برپا می کند باید برای زوجین نیز کلاس آموزشی همراه با مشاوره برگزار کرد.

وی گفت: این ستاد با حضور 27 معاون وزیر و رییس سازمان های دولتی و غیردولتی و با هدف بررسی موضوعات اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و راهبردی تشکیل شده است.

معتمدنیا افزود: در گذشته یکی از مشکلات ما در وزارت ورزش و جوانان، نبود معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بود که این مشکل نیز رفع شد واین معاونت باید ورزشهای همگانی را که موجب کاهش افسردگی در جوانان و پیشگیری از جرم و بزهکاری در جامعه می شود را در دستور کار قرار دهد.

معتمدنیا با بیان اینکه آموزش و مشاوره از طلاق در جامعه پیشگیری می کند ، یادآور شد : هم اکنون دانشگاههای علوم پزشکی استانهای خوزستان ، البرز و قزوین کلاسهای آموزش قبل از ازدواج در زمینه مهارت ، اخلاق و مشاوره را برگزار کرده اند که این روند خیلی خوبی است./س


برچسب ها: جمعیت ، ایران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.