مدير فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: به مناسبت فرا رسيدن ايام شهادت حضرت جوادالائمه(ع) مسابقه فرهنگي «خورشيد بخشندگان» در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سيد جواد هاشمي نژاد با بيان اين خبر افزود: برگه‌هاي اين مسابقه در تيراژ 20 هزار نسخه آماده شده و از 13 مهر ماه به مدت يك هفته در تمامي ساعات شبانه‌روز در باجه‌هاي راهنماي زائر اماكن متبركه رضوي بين زائران توزيع مي‌شود.
وي اظهارکرد: خدمت در سيره و سخن امام جواد(ع)، چگونه زيستن از منظر اهل‌بيت(ع)، بركات زيارت و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري درباره خانواده مهم‌ترين مباحث مطرح شده در مسابقه فرهنگي خورسيد بخشندگان است.
هاشمي‌نژاد با بيان اين‌كه پاسخنامه اين مسابقات هر روز ساعت 7 صبح و 12 ظهر جمع‌آوري مي‌شود، افزود: نتيجه قرعه‌كشي مسابقه فرهنگي «خورشيد بخشندگان» هر روز براي برندگان پيامك مي‌شود و روزانه به بيش از 40 نفر هدايايي از سوي آستان قدس رضوي اهداء مي‌شود.
مدير فرهنگي آستان قدس رضوي انتقال پيام‌هاي ديني و آشنايي عموم با سيره زندگي ائمه اطهار(ع) در قالب‌هاي جذاب و پرانگيزش مانند مسابقات را از شيوه‌هاي مؤثر كار فرهنگي عنوان كرد و افزود: حضور پرشمار زائران در حرم مطهر رضوي در گروه‌هاي سني و تحصيلي مختلف بر ضرورت پرداختن به ابعاد مختلف زندگي معصومان(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت از زيارت مي‌افزايد.
وي افزود: مسابقات فرهنگي از فراگيرترين برنامه‌هاي فرهنگي در حرم مطهر رضوي است كه استفاده از منابع دست اول ديني، توجه به انگيزش شناخت ديني در كنار آموزش و مواجهه با خرافات و شبهات از رويكردهاي مهم برگزاري اين مسابقات است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.