نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان این نیرو تبریک گفت.

در پیام تبریک سید سعید زمانیان دهکردی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنم تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کفی است که کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
این پیام می افزاید: نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و درراستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبرقراری امنیت وآسایش مردم با تلاش وکوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.
در پایان پیام تبریک نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی آمده است: اینجانب هفته نیروی انتظامی را به کارکنان صدیق و متعهد نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با علاقه و پشتکار، امنیت استان را در پیشگیری و کاهش جرایم تامین می کنند، تبریک عرض کرده و از درگاه پروردگار قادر متعال توفیق روزافزون آنان را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تحت توجه حضرت ولی عصر(عج) و منویات حضرت آیت اله خامنه ای خواستارم.
از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است./س
برچسب ها: تبریک ، هفته ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.