اعضای تیم استقلال در حالی بازی‌های آسیایی را به اتمام رساندند که فشار زیاد ناشی از بازی ها و نتایج، یکی از مسئولان این تیم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال دچار مشکلاتی شد و بدلیل ناشی از مشکلات تیمی با بیماری روبرو شده و راهی بیمارستان شد.

گفتنی است؛ ماجدی به عنوان سرپرست استقلال چند ساعت را در بیمارستان سپری کرد و سپس از آن برای استراحت راهی منزل شد.
وی در دوره تعطیلی تمرینات دچار این مشکل شد و این موضوع باعث شد که اعضای تیم از این اتفاق بی خبر باشند زیرا در تعطیلات بسر می‌برند.

شایان ذکر است: ماجدی، با سرگیجه و افت فشار شدید روبرو شد و به این دلیل ناچار شد که در بیمارستان بستری شود.

از طرفی اعلام شده است که وی با اجبار پزشکان برای استراحت روبرو شده است زیرا در غیر این صورت و با حضور در کنار تیم با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شود و بیماری اش ادامه دار می‌شود.



**سالگرد فوت مادر قلعه نوعی در ساعت خارج از زمان تمرینات

امیر قلعه نويی در حالیکه در بیمارستان با درد زانو و عمل جراحی‌اش دست و پنجه نرم می‌کرد با خبر فوت مادرش روبرو شد و این خبر وی را دچار مشکلات بسیاری کرد زیرا تا مدتها از حضور در تمرینات استقلال منع شد.

گفتنی است: سرمربی استقلال پس از یک سال آماده می‌شود که از اعضای تیم استقلال و فوتبالی‌ها در مراسم فوت مادرش استقبال کند. این در حالی است که وی در نظر دارد تا استقلال را پس از باخت در آسیا به بازی‌های لیگ بازگرداند و آرامش را در تیمش حاکم کند.

شایان ذکر است: مراسم سالگرد مادر امیر قلعه نويی پس از هماهنگی‌های انجام شده قرار است در حسینیه قائمیه واقع در خیابان شریعتی برگزار شود و استقلالی‌ها و اهالی فوتبال با دعوت سرمربی استقلال در این مراسم حاضر می‌شوند.

شایان ذکر است: این مراسم از ساعت 8 شب یکشنبه برگزار می‌شود و امیر قلعه نويی زمان انجام این مراسم را طوری تنظیم کرده است که با تمرینات استقلال تداخل نداشته باشد تا تیم دچار مشکل نشود.

**آغاز تمرینات استقلال از صبح امروز

اعضای تیم استقلال پس از باخت در مجموع دو بازی به اف سی سئول کره، با شرایط خاص روحی روبرو شدند و امیر قلعه نويی ناچار شد که تمرینات این تیم را به مدت 3 روز کامل تعطیل اعلام کند.



گفتنی است: اعضای تیم استقلال در شرایط خاص قرار دارند و امیر قلعه نويی تصمیم دارد در دور جدید تمرینات وضعیت را برای کل اعضای تیم تغییر دهد و به این دلیل امروز صبح آبی‌ها در تمرینات بدنسازی کوتاه مدتی حاضر شدند و دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در آسیا آغاز می‌شود.

شایان ذکر است: آبی‌ها در اولین دیدار خود باید به مصاف مس کرمان برود اما این دیدار جزء بازی‌های تعویقی این تیم است.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار