اعضای تیم فوتبال استقلال پس از حذف از آسیا مورد انتقاد فراوان برخی به خصوص مخالفان شدید قلعه نویی و فتح اله زاده قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال پس از حذف از آسیا با منتقدانی رو به رو شدند که اعتقاد داشتند لجبازی برخی مسئولان این تیم باعث شد که مجتبی جباری هافبک آبی ها ی این تیم را ترک کرده و راهی اصفهان شود تا استقلال دچار مشکلات بسیار زیادی شود.

از طرفی اعلام شده است که آبی ها با این اعتراض و عقیده برخی فوتبالی ها مخالفت کردند و مدعی شدند که این انتقاد قابل پذیرش نیست زیرا استقلال با عدم حضور یک بازیکن در ترکیب تیم دچار مشکل نمی شود و منتقدان نباید در این خصوص اظهار نظر کنند.

شایان ذکر است: آبی ها به صورت رسمی در باشگاه اعلام کردند که منتقدان تیم نباید در این خصوص اظهار نظر غیر واقعی داشته باشند و نباید مشکلات شخصی خود را وارد تیم استقلال کنند زیرا اعلام حضور جباری عامل عدم حضور استقلال در فینال آسیا نیست.

*سه سهمیه استقلال مقابل عمان به میدان می روند

علیرضا منصوریان مربی تیم زیر 22 ساله ها از سه بازیکن استقلال دعوت به عمل آورد تا وی را در اردوی این تیم همراهی کنند.

در حالی که آبی ها تصور دعوت از حتی یک بازیکن این تیم را نداشتند اما بازیکن سابق این تیم از سه بازیکن آبی که در حال حاضر امیر قلعه نویی را در تیم همراهی می کنند دعوت به عمل آمد.

گفتنی است: فردین عابدینی، سید حسین حسینی و مهران قاسمی سه بازیکنی هستند که از سوی منصوریان به تیم ملی دعوت شدند و این مربی اعلام کرده است که این سه بازیکن باید یکشنبه ظهر در هتل المپیک خود را به مربیان معرفی کنند تا پس از صرف ناهار در هتل برای آغاز اردوی تیم ملی آماده شوند.

شایان ذکر است: اردوی تیم ملی ایران از 14 مهر آغاز می شود و تیم علیرضا منصوریان 18 و 21 مهر در مقابل تیم ملی عمان به میدان می رود و پس از اتمام اردو بازیکنان می توانند در تیمهای باشگاهی خود به میدان بروند.


پایان متن/مح

 

 

برچسب ها: منتقدان ، جباری ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار