رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویر احمد گفت: ترویج فرهنگ جهادی و جهاد علمی نیاز جدی و مبرم کنونی کشور برای عبور از مشکلات موجود و رسیدن به قله های رفیع عزت شرافت و صدور انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران سید داود موسویان رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه داشتن هدف مشخص، بصریت افزای، داشتن روحیه امید و تلاش از جمله ویژگی های بارز فرهنگ جهادی و جها علمی محسوب می شود افزود: خدمات جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی، پژوهشی، فناوری و ... مصداق عینی ترویج فرهنگ جهادی و جهاد علمی در جامعه است. 
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات ناشی از وجود تحریم ها سال های اخیر و برای اینکه بتوان خود را به جایگاه اصلی و در خور شان در جهان رسانید ادامه داد: چاره ای جز تلاش و کار جهادی در عرصه پیشرفت علم و فناوری نیست همچنین ترویج ایم مهم در لایه های مختلف جامعه و میان همه اقشار و واجب ضروری است. 
 
موسویان با بیان اینکه اساس تشکیل جهاد دانشگاهی همانگونه که از نام آن پیداست و در عمل نیز مشاهده می شود حرکت، تفکر و تلاش جهادی است افزود: به نظر می رسد اگر بتوان از یک طرف ماهیت جهاد دانشگاهی و از طرف دیگر عملکرد و خدمات این نهاد مقدس در عرصه های مختلف را برای دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف از جمله سیستم های علمی و دانشگاهی بیان کرد فرهنگ جهادی و جهاد علمی ترویج و نهادینه شده است. 
 
رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویر احمد در پایان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید از همه ظرفیت های و توانمندی های خود در تحقق بخشیدن به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی استفاده کند اظهار داشت: ضمن اجرا کردن اصول کار جهادی در تشویق، ترغیب و نهادینه کردن فرهنگ جهادی به خصوص جهاد علمی پیشقدم باشد./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، جهاد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار