رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تلاش و همت دولت باید در مسیر رفع تحریم‌‌ها و تعدیل فضای سیاسی و اقتصادی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرموذن امروز در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اظهار داشت: تدبیر سیاسی دولت روحانی در یک ماه اخیر موجی از آرامش و امنیت روانی بر بازار حاکم کرده است.

وی گفت: امیدواریم تدبیر سیاسی و اقتصادی دولت در جهت ملایم کردن و کاهش تحریم‌ها باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: تمامی منابع و مصارف در دولت گذشته که باید در زمینه تولید و سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی مورد استفاده قرار می‌گرفت بیهوده و بی‌هدف و بیشتر در جهت زمینه‌سازی برای تبلیغات انتخاباتی مورد استفاده قرار گرفت.

پیرموذن به پیش‌بینی بسیاری از فعالان اقتصادی و همچنین نظریه‌پردازان این حوزه بر عزم دولت روحانی برای تثبیت و سامان دادن اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: دولت روحانی پتانسیل و منابع انسانی لازم برای بازسازی اقتصاد به گل نشسته ایران را دارد.

وی با اشاره به تشکیل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خاطرنشان کرد: با تشکیل این شورا امیدواری‌های زیادی در خصوص باز شدن گره کور تولید در میان فعالان اقتصادی ایجاد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل نقش کمیسیون کشاورزی را در تصمیم‌گیری‌های بخش کشاورزی و صنایع غذایی مهم اعلام کرد و بیان داشت: حضور اساتید و کارشناسان ارشد کشاورزی استان اردبیل در این کمیسیون را راهگشای بسیاری از گره‌های باز نشده این بخش دانست/س.

برچسب ها: اردبیل ، تدبیر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.