عکاس باشگاه خبرنگاران رتبه دوم بخش عکس دومین جشنواره رسانه، ایمنی و فرهنگ ترافیک را از آن خود کرد و همچنین از دبیر سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران برای حسن همکاری قدردانی ویژه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دومین جشنواره رسانه، ایمنی و فرهنگ ترافیک با معرفی برترین ها و صاحبان آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش در مراسمی که امروز 13 مهر در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور رئیس پلیس راهور ناجا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا، معاون وزیر راه و همچنین جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد از نفرات برتر این جشنواره در گروه های مختلف تقدیر شد.

در بخش عکس این جشنواره که  558 اثر ارسالی داشته است حسین ساکی از باشگاه خبرنگاران به عنوان نفر دوم این بخش معرفی شد و همچنین مهدی ناظری و احمد میر در این بخش  به ترتیب حائز رتبه  اول و سوم شدند.

همچنین در این مراسم از حمید خواجه نژاد دبیر سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، داود فتحعلی زاده و علی آریانی خبرنگاران واحد مرکزی خبر و نیز بهروز آرمان و حسین علی مردانی برای حسن همکاری قدردانی ویژه شد.

 در بخش مقالات 165 اثر به این جشنواره ارسال شده که شهره قدیری حائز رتبه دوم  و حسین مردی و بیژن سورانی به عنوان نفرات سوم این بخش معرفی شدند و بر اساس اعلام نظر داوران آثار ارسالی این بخش حائر رتبه اول نبودند.

همچنین در بخش تیتر و خبر تولیدی 959 اثر به این جشنواره ارسال شده است که علی رضا غم خوار حائر رتبه دوم و ملیحه ابراهیمی یزدانی به عنوان رتبه سوم معرفی شد و در این بخش نیز با اعلام نظر داوران آثار ارسالی حائز رتبه اول نبودند.

در بخش مصاحبه 29 اثر به این جشنواره ارسال شد که علی رضا سماواتی به عنوان رتبه اول معرفی شد و پوران محمدی حائز رتبه دوم و مجید غم خوار رتبه سوم این بخش را از آن خود کردند.
در بخش فیلم کوتاه 48 اثر به این جشنواره راه پیدا کرد که الهه کرمی حائز رتبه اول و مهدی باکری آزاد و جمشید بیات ترک رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .

در بخش پویا نمایی اکبر صادقی رتبه اول را به خود اختصاص داد و محمد نصیری و حمید رضا شهرکی رتبه های دوم و سوم را از آن خود کرده اند. در تیزر تبلیغاتی مجتبی حسنی رتبه سوم به خود اختصاص داد و بر اساس اعلام داوران آثار ارسالی این بخش حائر رتبه اول و دوم نبودند.

در بخش تولیدات فرهنگی سیما 55 اثر به این جشنواره ارسال شد که کاظم آقایی رتبه اول را از آن خود کرد و سعید حاتمی و عاطفه میر سیدی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اخصاص دادند.

همچنین در بخش تولیدات فرهنگی صدا از فاطمه شهبازی قدردانی شد و در بخش طنز و کاریکاتور 91 اثر به این جشنواره ارسال شدند که حسین رحیم خانی با عنوان نفر اول معرفی شد و مجید داودی به عنوان رتبه دوم معرفی شد./

برچسب ها: باشگاه ، جشنواره ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۶:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
در بخش عکس رتبه اول مهدی خانلری است ولی به اشتباه مهدی ناظری نوشته شده !
آخرین اخبار