رقابت های جهانی رول بال در کشور کنیا با دومین پیروزی ورزشکاران کشورمان همراه شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان رول بال ایران که در نخستین بازی خود تیم ملی تانزانیا را با نتیجه 6 بر صفر شکست داده بودند، در دومین دیدار خود به مصاف نپال رفتند و در این بازی نیز موفق شدند 6 بر یک پیروز از میدان خارج شوند.

مهرداد حاج علی زاده، مربی تیم ملی رول بال کشورمان پس از کسب دومین پیروزی ورزشکاران کشورمان گفت: در اولین حضور خود در رقابت های جهانی، موفق شدیم در هر دو دیدار برگزار شده تیم پیروز میدان لقب بگیریم و نیمی از راه صعود را طی کنیم. اگر بتوانیم در دیدار بعدی مقابل اوگاندا نیز برتری خود را حفظ کنیم، شانس این راه خواهیم داشت تا در بین 4 تیم برتر جهان قرار بگیریم و با توجه به انگیزه ای که در نفرات ایجاد شده، این مهم دور از دسترس نیست و امیدبسیار داریم تا در اولین حضور خود برای ایران کسب افتخار کنیم.

گفتنی است رقابت های جهانی رول بال با حضور تیم های جمهوری اسلامی ایران، دانمارک، هند، مالزی، اوگاندا، تانزانیا، امارات، کنیا، نپال و رواندا به میزبانی شهر نایروبی کنیا در حال برگزاری است.

بر اساس اعلام برنامه قبلی قرار بود ملی پوشان رول بال ایران در دومین دیدار خود به مصاف اوگاندا بروند که این بازی به امروز ظهر موکول شده است. ملی پوشان کشورمان امشب نیز باید رو در روی هند تیم دوم جهان به میدان بروند.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: اسکیت ، رول بال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار