نماینده‌ مردم تبریز،‌اسکو و آذرشهر گفت: اختصاص ردیف بودجه‌ی مستقل در سال 93 برای نمایشگاه کتاب تبریز ضروری است.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رحمانی در بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران صبغه‌ای فرهنگی دارد و این پیشینه‌ فرهنگی برای اینکه در تمام زمینه‌ها جلوه‌گر شود نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه‌ فرهنگ است.

وی افزود: هدفمندی یارانه‌ها که با هدف آزاد کردن منابع برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف انجام گرفته بود، ‌متاسفانه به بخش فرهنگ توجه شایسته‌ای نداشت و تخصیص بودجه به این بخش به‌طور مناسب انجام نگرفت اما امیدواریم با تبادل افکار و رایزنی‌ با مسئولان و همچنین برنامه‌ریزی مناسب ردیف بودجه‌ی مستقل در سال 93 برای نمایشگاه کتاب تبریز اختصاص یابد.

رحمانی تاکید کرد: باید با توجه به جایگاه ویژه‌ کتاب و اهمیت مطالعه، تمهیداتی اندیشیده شود تا یارانه‌ ویژه‌ای به کتاب تعلق گیرد.

وی گفت: با وجود پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای دیجیتال،‌ کتاب همچنان جایگاه ویژه‌ خود را حفظ کرده و فضای مجازی به هیچ عنوان از ارزش کتاب در جامعه نکاسته است.

نماینده‌ مردم تبریز،‌اسکو و آذرشهر یازدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را از لحاظ کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استقبال اقشار مختلف مردم نشان‌‌دهنده‌ فرهنگ بالای مردم منطقه و علاقه‌ آنان به کتاب و مطالعه است.

براساس این گزارش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برپاست./س

 

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.