پسر شروري که با قمه و ضرب و شتم از شهروندان زورگيري مي‌کرد توسط پليس تهران در يک عمليات منسجم دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند روز گذشته فردي سراسيمه و رنگ باخته وارد کلانتري مهرآباد جنوبي شد و ضمن معرفي خود به نام ناصر 24 ساله به ماموران گفت که فردي به نام فري گودزيلا که از اراذل و افراد شرور منطقه است با تهديد قمه موتور سيکلت بنده را گرفت و متواري شد.

به دليل حساسيت موضوع معاونت کلانتري مهرآباد جنوبي رسيدگي به اين پرونده را در دستور کار خود قرار داد و ابتدا امر تمامي شبکه‌هاي اطلاعاتي خود را در سطح منطقه فعال نمود.

در کمتر از 48 ساعت از کار اطلاعاتي متهم با موتورسيکلت سرقتي در خيابان سي متري جي رديابي شد و ماموران جهت دستگير متهم به محل اعزام شدند و در يک تعقيب و گريز توانستند اين اوباش زورگير را دستگير و به مقر انتقال دهند.

متهم در کلانتري به ده‌ها مورد زورگيري با قمه از شهروندان اعتراف کرد و تعدادي از اهالي محل نيز با مشاهده دستگيري فري گودزيلا به کلانتري آمده و از وي شکايت کردند و به ماموران گفتند که اين پسر شرور با تهديد قمه و ضرب و شتم از آنان و ساير اهالي و شهروندان اقدام به زورگيري مي‌کرده است.

رئيس کلانتري مهرآباد جنوبي در اين خصوص از شهروندان درخواست کرد تا اگر از فردي در محدوده کلانتري مهرآباد جنوبي زورگيري شده جهت شناسايي متهم به معاونت تجسس کلانتري مهرآباد جنوبي مراجعه کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
اخ اخ
چقدر لذت بخشه این جور ادما به چنگ قانون میوفتن،خدا کنه مدت حبس اینا زیاد باشه
آخرین اخبار