با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل جنوبی دریای خزر و اردبیل بتدریج بارش باران ،کاهش محسوس دما، گاهی رعدو برق و وزش باد در این مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 13مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل جنوبی دریای خزر و اردبیل بتدریج بارش باران ، گاهی رعدو برق و وزش باد در این مناطق آغاز شده است که به تناوب این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و طی این مدت دریای خزر مواج و دمای هوا در سواحل شمالی و با میزان کمتری در دیگر نقاط نیمه شمالی کاهش خواهد یافت و همچنین در همین مدت در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.



شایان ذکر است، دوشنبه و سه شنبه بارش در استان های گیلان و شرق اردبیل شدید خواهد بود و باعث آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری، گاهی وزش باد ودر ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 30 درجه و درکمترین حالت به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار