مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک ‌هزار مدرسه استان اردبیل به شبکه ملی اینترانت مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد محمودزاده در نشست دبیران مدرسه راهنمایی شاهد اردبیل، اظهار داشت: از دو هزار و 900 مدرسه استان اردبیل بیش از یک‌هزار مدرسه مجهز به شبکه ملی اینترانت و هوشمند سازی شده‌اند.

وی گفت: ممکن است در یکی از مدارس در حد یک کلاس یا تمامی این کلاس به این تجهیزات و امکانات مجهز شده باشند.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به موفقیت‌های مختلف آموزش و پرورش استان در زمینه‌های متنوع و اقدامات و پیگیری‌های جدی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه آموزش و پرورش بتوانیم همچون پارسال رتبه اول کشوری را در بحث طرح مهر کسب کنیم.

وی به تولید و استفاده از محتوای الکترونیکی توسط دبیران تاکید کرد و افزود: حدود 90 نوع نرم‌افزار آموزشی و محتوای الکترونیکی برای استفاده در کلاس درس در سایت همگام وجود دارد و استفاده از این نوع فناوری‌های جدید در تدریس فعال می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خاطر نشان کرد: رویکرد و نگاه آموزش و پرورش استان اردبیل به هوشمند سازی و تولید محتوای الکترونیکی، استفاده از ابزار‌های پیشرفته و فناوری اطلاعات از قبیل فیلم کوتاه، انیمیشن یا انواع نرم‌افزارهای آموزشی، تعاملی در امر تدریس است تا فهم مطلب و کتاب درسی برای دانش‌آموز آسان باشد.

محمودزاده افزود: تجهیز مدارس استان به این امکانات می‌تواند به رشد و بالندگی بیشتر این مجموعه کمک کرده و آموزش را سرعت ببخشدز/.

برچسب ها: اردبیل ، تجهیز ، مدارس ، به ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.