هفته نهم رقابتهای ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس با سه پیروزی برای نمایندگان مازندران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در هفته نهم این رقابتها تیم شهدای ساری که در هفته گذشته پس از هفت پیروزی متوالی طعم شکست را تجربه کرده بود، عصرجمعه در تالار ورزشی سیدرسول حسینی ساری میزبان تیم وحدت رشت بود وبه یک پیروزی آسان دست یافت.

تیم شهدای ساری در این دیدار با نتیجه 7بر یک میهمان خود تیم وحدت رشت را با شکست سنگینی همراه کرد.

نساجي مازندران در تالار ورزشی جهان پهلوان امامعلی حبیبی این شهر میزبان تیم لوازم خانگي حاجي زاده بابل دیگر تیم این استانها در رقابتهای لیگ دسته یک کشتی کشور بود ودر پایان با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد.

تیم نساجی مازندران هم با کسب امتیازهای ارزشمند این مسابقه امیدهای خود را برای صعود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها افزایش داد.

تیم‌های هیإت کشتی رستم کلا بهشهر دیگر نماینده مازندران که در گروه دوم این رقابتها قرار دارد، در خانه تیم شهيد بصير فريدونكنار دیگر تیم این استان را شکست داد.

در این دیدار تیم هیإت کشتی رستم کلا بهشهر با نتیجه 5 بر 3 ازسد میهمان خود شهيد بصير فريدونكنار گذشت و صدرنشینی خود در گروه دوم را حفظ کرد.

شهيد هاشمي نژاد بهشهر که در تهران میهمان تیم پاس قوامين (ناجا) بود پس ازتساوی 4 بر 4 برابر این تیم با احتسایب امتیاز مثبت 16 به 15 بازنده شد.

تیم شهداي شيرگاه هم که در گروه دوم قرار داشت در هفته نهم با قرعه استراحت مواجه شد.

استان مازندران با هفت تیم در رقابتهای امسال ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس حضور دارد./ز

برچسب ها: دسته ، کشتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.