معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: موفقیت شهرداری مشهد در زمینه‌های مختلف مدیون شهرداران سابق و کار جمعی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سید محمد پژمان در مراسم تقدیر شهرداران سابق مشهد از دوره فعالیتش در شهرداری بیان کرد: اگر شهرداری در بسیاری از زمینه‌ها به نتایج مثبتی رسیده‌ بی‌شک مقدمه و پایه آن به دست شهرداران سابق نهادینه شده است.

وی افزود: به عنوان مثال در پایان یک ساختمان تنها نفر اول که روبان را قیچی می‌کند دیده می‌شود اما باید توجه داشت افرادی پایه و اساس این ساختمان را نهاده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موفقیت شهرداری در این دوره نتیجه یک کار جمعی است، تصریح کرد: هر کدام از شما شهرداران سابق در زمان فعالیت خود سختی‌هایی کشیده‌اید که هر یک از این سختی‌ها خشتی برای باز شدن چشم‌اندازی در این شهر و توسعه آن است.

پژمان بیان کرد: علاوه بر استمرار فعالیت‌های گذشته، جمع زیادی مانند یک خانواده بزرگ درکنار یکدیگر برای توسعه مشهد فعالیت کردند که در کنار آن مراجع مختلف نیز همکاری داشته‌اند.

شهردار سابق مشهد ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از دلایلی که خداوند متعال به ما در راه خدمت به شهر امام رضا(ع) برکت ویژه‌ای عنایت فرمود انجام کارها با همدلی و همکاری یکدیگر بوده است.

به گفته وی در حال حاضر در این شهر یک گام اساسی برداشته شده با این امید که آینده‌گان هم قدر زحمات گذشتگان را دانسته و در مسیر اعتلای شهر قدم بردارند.

پژمان ادامه داد: شهر علی ابن موسی الرضا(ع) از دید ما باید برترین و ممتازترین شهر در همه جهات باشد و آنچه بهترین است برای این شهر فراهم شود.

برچسب ها: موفقیت ، شهرداری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.