مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: دولت تدبير و اميد فرصت مناسبی را برای توسعه کشور و تعامل با دنیا فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفي در آيين پاياني نوزدهمين همايش ملي توسعه صادرات غيرنفتي در تبريز افزود: باید از فضای بوجود آمده که اميد را در کشور حاکم کرده است براي گسترش، توسعه و تقويت ساختارهاي اقتصادي بهره برد.

وی با اشاره به شعار اقتصادی سال اظهار داشت: برای تحقق حماسه ی اقتصادی واقعی

، ارداده و همت مردم، مسولان و سرمایه گذاران را می طلبد.

نجفي با اشاره به جایگاه آذربایجان در کشور بعنوان قطب تجاری و صنعتی کشور افزود: اين منطقه از مزيت هاي بسياري برخوردار است كه مي توان به داشتن تجار بزرگ و قوي، قرار گرفتن در مسير جاده ابريشم و ارتباط خوب با كشورهاي همسايه اشاره كرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اعلام اینکه سرمایه گذاران با اطمینان خاطر در منطقه آزاد ارس سرمایه گذاری کنند افزود: برنامه های توسعه ی ارس با شرایط فراهم شده در مسیر شتاب روزافزون قرار گرفته و به هیچ وجه قابل توقف نبوده و با سرعت تمام در حال پیشرفت می باشد.

نجفي با اشاره به دستاوردهاي نوزدهمين همايش ملي توسعه صادرات غيرنفتي اظهار كرد: در اين مدت تجارب ارزشمندي در زمينه تجارت بويژه تجارت الكترونيك بين شركت كنندگان و تجار داخلي و خارجي رد و بدل شد كه اين امر مي تواند روند توسعه اقتصادي كشور را شتاب دهد.

باقر صدری از اساتید و مسولین اجرایی همایش نیز ضمن ارائه ی گزارش از سطح کیفی همایش بیان داشت: امیدواریم این همایش باب بیشتر توسعه را در صنعت و تجارت ایران و به خصوص آذربایجان باز کند.

مراسم اختتامیه نوزدهمین همایش ملی توسعه ی صادرات غیر نفتی با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و جمعی از مسولین کشوری برگزار شد./س

برچسب ها: توسعه ، منطقه ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.