امام جمعه موقت بجنورد گفت: رییس جمهور و تیم سیاست خارجی اش در سفر به سازمان ملل متحد خیلی خوب عمل کرد



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در خصوص مذاکره با آمریکا با اشاره به سخن امیر المومنین گفت: آفت اقتدار یک ملت ضعیف شمردن دشمن است و غفلت از دشمن آفت بسیار بزرگی است و تاکنون دامن بسیاری از انقلاب ها را در دنیا گرفته است.

وی افزود: باید هوشمندانه با دشمن برخورد کرد و راه آن همه حول محور منویات رهبری، حرکت خود را ترسیم کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: زیرا دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه هست و در انتخابات ریاست جمهوری در ایران دشمن دنبال این بود که تعدادی، مخالف روی کارآمدن دکتر روحانی است ولی تدبیر بسیار زیبای رهبری که همه تابع رهنمودهای معظم له هستیم، آرامش خوبی در کشورمان ایجاد کرد.

حجت الاسلام احمدی خرم گفت: دشمن در همه ی حرکتها بفکر منافع خودش است و اگر بتواند کاری انجام دهد حتما ظالمانه آن را انجام می دهد.

وی همچنین با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان در 19 مهر پارسال خواستار شرکت باشکوه مردم استان در مراسم نمادین استقبال از رهبری در روز 19 مهرماه سال جاری و گلباران مسیر تردد معظم له از فرودگاه تا مصلی امام خمینی (ره) بجنورد شد.

حجت الاسلام احمدی خرم همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام محمدتقی (ع)، بر معرفی شخصیت امام محمد تقی (ع) به جامعه بویژه نسل جوان تاکید کرد./س

برچسب ها: دشمن ، عملکرد ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.