معاون وزیر راه گفت : بارگزاری جمعیت برای ما و مسئولان شهری مانند شهرستان پردیس یک تهدید تلقی می شود و ما آن را به یک فرصت تبدیل خواهیم کرد.

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ما اقدام به گرفتن مشاورینی برای جلو گیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی این نوع بارگزاری جمعیتی بگیرد که این نیز کار سنگینی است و این نیز یک تهدید است و این نوع بارگزاری برای ما و مسئولان شهری مانند شهرستان پردیس یک تحدید تلقی می شود و ما آن را به یک فرصت تبدیل خواهیم کرد و در کنار این هدف مسائل جانبی مانند فرهنگی ، اجتماعی طرح های زیر بنایی ، رو بنایی و زیرساختها را انجام می دهیم

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : در شهر پردیس خوشبختانه مطالعات لازم در پردیس در رابطه با زیرساخت ها و.... شده و امیدواریم این روند با پیگیری های روزانه وهماهنگ با تکمیل پروژه های مسکن مهر آنها نیز انجام شود.

نریمانی با اشاره به عدم تحویل پروژه مسکن مهر فاز 3به متقاضیان و در خواست مبلغ چهار میلیون برای تکمیل آنها اضافه کرد : ما هنوز 10 روز از شروع به کار اجرایی مان نگذشته است از این نوع شکایات به هئیت مدیره مادر تخصصی و بنده منعکس شده این مشکلات را برسی می کنیم.

معاون وزیر راه  در خاتمه اظهارداشت :نامه جدیدی طراحی می شود که بر حسب توان و قدرت اقتصادی کشور ما این تسهیلات را توضیع می کنیم و طبیعتا به بخش مسکن نیز سهمیه ای داده می شود که آنها نیز در شیوه نامه جدید با دستور عملی که می نویسیم اقدام میکنیم و در رابطه با حذف شدن متقاضیان ما تلاش می کنیم تا این افراد که از طبقه متوسط و پایین جامعه هستند راضی باشند و تلاش میکنیم به نوعی آنها را نیز زیر پوشش قرار دهیم./س


برچسب ها: جمعیت ، تهدید ، اقتصاد ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.