رئيس هيئت واليبال استان گلستان گفت: هنوز هيچ تيمي براي حضور در ليگ برتر امسال به عنوان تيم دوازدهم اعلام آمادگي نكرده است.

علي نوراني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار بود تيم واليبال بانك كشاورزي به عنوان تيم دوازدهم جدول رده بندي در ليگ برتر شركت كند اما هنوز هيچ اقدامي از سوي اين باشگاه صورت نگرفته است به همين دليل ما رايزني هاي خود را با مسئولان باشگاههاي مختلف انجام داديم كه خوشبختانه موثر هم بود.

رئيس هيئت واليبال استان گلستان تصريح كرد: اين احتمال زياد است كه از استان گلستان در مسابقات ليگ برتر امسال 2 تيم شركت كنند طي رايزني هاي انجام شده تيم فولاد خزر كه سال گذشته در گروه دسته يك بازي مي كرد امسال در ليگ برتر حضور يابد. البته اين امر در شرايطي است كه باشگاه فولاد خزر خود را با استانداردهاي ليگ برتر وقف دهد.

رئيس هيئت واليبال استان گلستان يادآور شد: متاسفانه در استان گلستان ما با كمبود منابع مالي مواجه هستيم اين وضعيت در حالي است كه استعدادهاي واليبالي بسيار عالي داريم كه يك تيم ليگ برتر پاسخگوي حمايت از تمامي آنها نيست در طول 36 ماه اخیر تمامی تیمهای استان گلستان در مسابقات مختلف کشور یکی از مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

نورانی گفت: پیش زمینه های حمایت از مستعدین استان به طور مطلوب فراهم شده است، به گونه ای که بسیاری از بازیکنان رده سنی امید در قالب تیم جواهری گنبد در پیکارهای باشگاهی حاضر می شوند.
با توجه به کمبود بودجه مبالغ قرارداد این والیبالیست های آینده دار بسیار ناچیز است.

وی تصریح کرد: استان گلستان دارای تماشاگران متعصبی است که والیبال را از نظر فنی به خوبی می فهمند، به همین دلیل انتظار آنها از نماینده لیگ برتری استان بالاست و طاقتشان کم است.
اگر آنها کمی صبور باشند و اجازه دهند سیکل پرورش در گنبد و استان به خوبی رشد کند، به طور قطع در آینده ای نزدیک شاهد ظهور مستعدین فنی و حرفه ای در والیبال ملی خواهیم بود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار