تیم ملی بسکتبال نوجوانان در دیدار رده بندی پنجمی آسیا مقابل کره جنوبی با نتیجه 66 بر 53 شکست خورد و در رده ششم بازیها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال نوجوانان در دیدار رده بندی قهرمانی آسیا هم کار آسانی نداشت و مقابل کره ای قرار گرفت که پیش از این یک بار موفق به شکست ایران شده بود.

نوجوانان ایران در کوارتر اول با اختلاف دو امتیاز و نتیجه 18 بر 16 برنده شدند اما در دو کوارتر بعدی 22 بر 15 و 18 بر 13 بازی را واگذار کردند.

با باخت 10 بر 7 ایران در کوارتر آخر، بازی با نتیجه 66 بر 53 به نفع کره تمام شد. این برای اولین بار در سالهای اخیر بود که تیمی از ایران با وجود میزبانی مسابقات موفق به رفتن روی سکو نشد.

پارک با 13 امتیاز، 15 ریباند و 3 توپربایی بهترین بازیکن کره جنوبی بود و بهروز رازقین با 16 امتیاز و 5 ریباند بهترین امتیاز آور ایران بود. ابوالفضل سیدی در کنار 13 امتیاز، 3 ریباند و چهار پاس گل، 8 ترن اور( توپ از دست رفته) هم داشت.

برزین بابان با 11 امتیاز، 10 ریباند و چهار بلاک شات موثرترین بازیکن ایران بود. سهیل فرهادی کاپیتان تیم هم 10 امتیاز و 5 ریباند داشت.

همچنین در دیدار رده بندی هفتمی تیم قزاقستان با نتیجه 97 بر 42 بحرین را برد و هفتم شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار